W serwisach i aplikacjach Grupy Allegro-GG użytkownicy w sierpniu br. wykonali 1,03 mld krajowych odsłon mobilnych, które stanowiły 25,6 proc. wszystkich odsłon krajowych - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. W ciągu roku ruch mobilny u wydawcy wzrósł o 434,5 mln odsłon, czyli 72,3 proc.
Grupie Allegro-GG większość ruchu mobilnego zapewnia mobilna wersja komunikatora GG, która w sierpniu zanotowała 809,6 mln krajowych odsłon mobilnych. Natomiast w serwisie Allegro.pl wykonano ich 164,1 mln.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-wirtualna-polska-z-wieksza-przewaga-nad-onetem-i-rasp-w-gore-strony-tvn-megapanel-z-sierpnia ##
Strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska miały 889,6 mln krajowych odsłon mobilnych, o 353,1 mln więcej niż rok wcześniej (to 65,8 proc. w górę). Zaznaczmy, że w ciągu tego roku Grupa WP przejęła kilka mniejszych wydawców i serwisów, m.in. Grupę Money.pl, Grupę NextWeb Media, Open.fm i Polskastacja.pl. Z kolei Grupa Onet-RASP (która na przełomie ub. i br. kupiła NK.pl) osiągnęła wzrost ruchu mobilnego o 288,3 mln odsłon (czyli 67,7 proc.), do 714,1 mln.

Ponad dwukrotnie liczba krajowych odsłon mobilnych zwiększyła się w serwisach i aplikacjach Grupy Interia.pl (o 105 proc., do 291,4 mln), Grupy Polska Press (o 124,3 proc., do 89 mln) i Grupy ZPR Media (o 107,6 proc., do 34 mln). Natomiast jako jedyna w zestawieniu spadek zanotowała Grupa Demotywatory.pl - o 5,5 mln odsłon (czyli 17,8 proc.).
Na Ulub.pl krajowe odsłony mobilne stanowiły 60,7 proc. wszystkich odsłon krajowych. Wśród największych wydawców najwyższą wartość tego wskaźnika osiągnęła Grupa Gazeta.pl (36,1 proc.), a wśród mniejszych podmiotów - Grupa Marquard Media (46,8 proc.), Bezuzyteczna.pl (39,1 proc.), Grupa Edipresse.pl (35,2 proc.) i Trojmiasto.pl (35,1 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-w-sierpniu-2015-roku ##











