SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Enea kontynuuje współpracę z click community

Krakowska agencja click community wygrała kolejny przetarg na roczną obsługę social mediów grupy energetycznej Enea. Kwota przetargu to 490 tysięcy netto.

To kolejny przetarg tego klienta, w którym wygrała click community. W ubiegłym roku agencja obsługiwała tego klienta m.in. na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. Była też odpowiedzialna za projekt wizerunkowo- sponsoringowy  “Po mocnej stronie” z koszykarzami w roli głównej.

W 2020 roku do zadań agencji będzie należała obsługa takich kanałów jak Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i LinkedIn. Stworzenie oraz wdrożenie nowej strategii komunikacji marki w Social Mediach, przeprowadzenie konkursu bezaplikacyjnego oraz wdrożenie koncepcji komunikacyjnej projektu Enea IronMan 70.3.

Pracę zespołu projektowego koordynuje account relationship manager Anna Majsterek.

Dołącz do dyskusji: Grupa Enea kontynuuje współpracę z click community

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ela
Zadziwiające ... pójdzie na rahim coiny 🤦🏼‍♀️
odpowiedź
User
Anonim
Zadziwiające ... pójdzie na rahim coiny 🤦🏼‍♀️


Witamy w 2020 roku, gdzie click community nie jest już Rahima ;)
odpowiedź