Grupa Eskadra przygotuje kampanię dla resortu infrastruktury

Grupa Eskadra wygrała przetarg Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju i na jego zlecenie przygotuje kampanię promującą źródła informacji o funduszach europejskich.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa Eskadra przygotuje kampanię dla resortu infrastruktury

Resort przetarg prowadził od lipca br. Grupa Eskadra pokonała w nim trzy konkurencyjne agencje: Fabrykę Komunikacji Społecznej, Opus B i Formind.

Eskadra zajmie się opracowaniem koncepcji kreatywnej i produkcją elementów kampanii poświęconej promocji źródeł informacji o funduszach europejskich. Działania te mają promować dwa źródła informacji na temat Funduszy Europejskich: portal internetowy Funduszeeuropejskie.org.pl oraz Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE), rozmieszczonych na terenie całego kraju. Dokładny termin jej realizacji nie został podany.

Eskadra dla resortu infrastruktury pracować będzie do końca marca 2015 roku. Budżet kampanii wynosi 720 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska