Grupa K2 w ub.r. z rekordowymi wynikami: wpływy w górę o 17 proc., dwa razy wyższy zysk EBITDA

Według szacunkowych wyników Grupa K2 w ub.r. zanotowała 110 mln zł wpływów ze sprzedaży, 5 mln zł zysku EBIT i 10,4 mln zł zysku EBITDA. Firma podkreśla, że to jej rekordowe rezultaty finansowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W skali roku przychody sprzedażowe Grupy K2 zwiększyły się z 94 do 110 mln zł (czyli o 17 proc.), zysk EBIT - z 0,7 do 5 mln zł, a zysk EBITDA - z 5,5 do 10,4 mln zł.

W komunikacie giełdowym firma podkreśliła, że są to jej rekordowe wyniki finansowe, podobnie jak rezultaty tylko z czwartego kwartału ub.r. Zaznaczyła, że w ub.r. nie nastąpiły zdarzenia jednorazowe mające istotny wpływ te wyniki.

Na razie Grupa K2 podała wstępne nieaudytowane dan finansowe, ostateczne rezultaty opublikuje 22 marca w raporcie rocznym.

Do Grupy K2 należą w całości spółki K2 (to jednostka dominująca), K2 Media, K2 Search, K2.pl, S3, Good, K2 TM, Oktawave i Fabrity. Firma dzieli swoją działalność na cztery główne segmenty: agencyjny, mediowy, infrastrukturalny i rozwiązań IT.

Pod koniec października br. firma poinformowała, że kontynuuje negocjacje dotyczące sprzedaży części jej segmentu reklamowego, ale już nie na zasadach wyłączności z jednym podmiotem. Ponadto zaczęła rozmowy z podmiotami zainteresowanymi kupnem udziałów jej segmentu infrastrukturalnego (obejmującego głównie spółkę Oktawave).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska