SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Komputronik z nową agencją PR

Agencja InPlus Media wygrała przetarg na kompleksową obsługę Grupy Komputronik. Będzie odpowiadać za działania public relations w obszarze b2c, b2b oraz relacje inwestorskie Grupy ze szczególnym uwzględnieniem relacji z mediami.

Agencja będzie odpowiedzialna za korporacyjną komunikację Grupy Komputronik, w szczególności doradztwo, opracowanie strategii PR, pozycjonowanie eksperckie, a także realizację projektów dodatkowych. Do bieżących zadań InPlus Media należeć będzie prowadzenie biura prasowego oraz bezpośredni kontakt z mediami.

InPlus Media dla Grupy Komputronik

- Uznaliśmy, że w nowy rok finansowy chcemy wejść z nową energią, istotnie rozwinąć relacje z mediami i jeszcze mocniej skupić się na tworzeniu ciekawego, angażującego kontentu. Stąd decyzja o zmianie i wyborze nowej agencji komunikacji - tłumaczy Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik. - inPlus Media przekonała nas do siebie nie tylko swoim portfolio, ale zrozumieniem wyzwań branży i wyczuciem naszego rynku, a także energią i partnerskim podejściem podczas przetargu. Z zespołem od razu poczuliśmy „chemię”, a to w codziennej współpracy jest niezwykle cenne – dodaje Karolina Pietz-Drapińska.

Grupa Komputronik składa się z trzech uzupełniających się podmiotów. To Komputronik, notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych spółka dostarczająca m.in. sprzęt komputerowy, oprogramowanie, produkty smart home, AGD, RTV oraz szeroki wachlarz usług dla klientów indywidualnych i firm, Komputronik Biznes specjalizujący się w integracji systemów IT oraz zaawansowanych usługach informatycznych, a także Fundacja Komputronik realizująca działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu.

Dołącz do dyskusji: Grupa Komputronik z nową agencją PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl