SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa o2: 30 proc. Socializera za 6,8 mln zł, połączenie z Brand Karma

Grupa o2 za 6,8 mln zł kupiła 30 proc. akcji agencji Socializer. Jednocześnie zostanie do niej włączona należąca do o2 agencja Brand Karma.

- Inwestycja w Socializera daje naszym akcjonariuszom istotną ekspozycję w szybko rosnącym segmencie rynku reklamy internetowej - uzasadnia Jacek Świderski, członek zarządu Grupy o2. - W wyniku połączenia Brand Karmy i Socializera powstanie lider na tym rynku, notowany na NewConnect. Będziemy wspierali tę spółkę w dalszym rozwoju - deklaruje.

Socializer to działająca od połowy 2010 roku agencja social mediowa, realizująca działania marketingowe w serwisach społecznościowych. Jej klientami są m.in. Microsoft, Polsat, BZ WBK, Polpharma, Puma, Samsung, Monolith, Fox Polska, Jutrzenka Colian, Exim Tours i Holiday Check. Założycielem i prezesem firmy - od marca ub.r. działającej jako spółka akcyjna - jest Łukasz Misiukanis.

Socializer właśnie debiutuje na giełdzie NewConnect (więcej na ten temat). Kurs otwarcia akcji spółki ustalono na 11,5 zł, podczas gdy Grupa o2 za jej pojedynczy aktyw zapłaciła 16,1 zł. Wyznacza to całościową kapitalizację Socializera na 22,66 mln zł.

- Zdecydowaliśmy się na strategiczne partnerstwo z Grupą o2 przede wszystkim z powodu jej ugruntowanej pozycji na rynku reklamowym. Dzięki temu spodziewamy się znacznego wzrostu przychodów naszej agencji już w bieżącym półroczu - argumentuje Łukasz Misiukanis. - Mocną stroną tej transakcji jest wykorzystanie potencjału agencji social media Brand Karma, która ze struktur Grupy o2 przejdzie do Socializera, skokowo zwiększając naszą skalę działania - dodaje.

Dołącz do dyskusji: Grupa o2: 30 proc. Socializera za 6,8 mln zł, połączenie z Brand Karma

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl