WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

W lutym w Polsacie najdroższe reklamy w niedzielnym paśmie kabaretowym

Grupa RMF podwyższa stawki w wiosennym cenniku reklamowym

2018-01-23 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Grupa RMF z końcem lutego br. wprowadza nową ofertę reklamową. Ceny reklam w RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic drożeją średnio o 3 proc. Droższe będą również ceny spotów sprzedawanych w pakietach.

Grupa RMF podwyższa stawki w wiosennym cenniku reklamowym

Z końcem lutego średnia cena produktów Grupy RMF, w tym RMF FM oraz sieci RMF Maxxx i RMF Classic zostanie skorygowana o ok. 3 proc. Biuro reklamy Grupy RMF podwyżkę cen reklam uzasadnia rosnącą słuchalnością, głównie radia RMF FM, ale też i RMF Maxxx.

Za najdroższy spot na antenie RMF FM trzeba będzie zapłacić 35,6 tys. zł (od środy do piątku w godz. 7:00-10:00, cena netto dla spotu 30-sek.).

W RMF Maxxx najdrożej - na 5,7 tys. zł - wyceniono reklamy emitowane od środy do piątku w godz. 7:00-9:00 i 15:00-18:00). Z kolei w RMF Classic reklamodawcy zapłacą maksymalnie 2,7 tys. zł za reklamy emitowane od środy do piątku w godz. 7:00-10:00.

W związku z korektami cen w poszczególnych stacjach, zmianie ulegną również cenniki pakietów.  RMF3D zdrożeją o ok.10 proc., w RMF na Maxxxa – o 8 proc., a w RMF z Klasą – o 3 proc.

Nowe ceny reklam będą obowiązywać w okresie od 26 lutego do 1 lipca br.

RMF FM w 2017 roku umocniło się na pozycji lidera słuchalności w ogólnopolskim rynku radiowym. Średni udział RMF FM pod względem słuchania w 2017 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 25,3 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,8 pkt. proc. Był to najwyższy wynik tej rozgłośni od 2011 roku, kiedy to udział RMF FM wyniósł 26 proc.






Autor: bg

Wiecej informacji: Grupa RMF, cennik reklamowy, RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia