SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa RMF wyprzedziła w 2009 r. Eurozet na rynku reklamowym

W ubiegłym roku polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły na reklamach nieco ponad 2 mld zł - wynika z danych firmy Expert Monitor. Największe przychody reklamowe osiągnęła Grupa RMF, wyprzedzając pod tym względem Eurozet.

Cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji radiowych wyniosły w ubiegłym roku 2,045 mld zł (netto, bez autopromocji), co oznacza spadek o niespełna 2 proc. w porównaniu z 2008 rokiem. Najwięcej - 599 mln - zarobiła na reklamach Grupa RMF (11 proc. więcej niż rok wcześniej), zastępując na pozycji lidera Eurozet, który osiągnął przychody reklamowe w wysokości 534 mln zł (prawie 7 proc. mniej niż w 2008 roku).

Kolejni w zestawieniu wpływów reklamowych nadawcy radiowi zanotowali w ubiegłym roku spadki. Grupa Radiowa Time zarobiła na reklamach 459 mln zł (3 proc. mniej niż w 2008 roku), a Grupa Radiowa Agory - 250 mln zł (również 3 proc. mniej niż rok wcześniej). Najbardziej - o prawie 15 proc. - spadły w porównaniu z 2008 rokiem cennikowe wpływy reklamowe Polskiego Radia, które w ubiegłym roku wyniosły 148 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Grupa RMF wyprzedziła w 2009 r. Eurozet na rynku reklamowym

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
radom
a moze tak 50 % mniej, a moze 60 w niektorych przypadkach
odpowiedź
User
WG
Eurozet był cienki od dawna. jak to możliwe, że wyprzedzał RMF? przez słuchalność w stolycy?
odpowiedź
User
mts
Mateuszek sie gubi:)
odpowiedź