WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

4Frame ma nowe logo, stawia na kreację i marketing internetowy

Gorący temat

Policjanci zawiadomili prokuraturę o reportażu Wojciecha Bojanowskiego nt. śmierci Igora Stachowiaka - dziennikarze oburzeni

0

Grupa Rockwool zmienia tożsamość marki pod hasłem „Uwalniamy naturalną moc skały, by wzbogacać nowoczesne życie”

2017-07-24 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Grupa Rockwool, zajmująca się produkcją wełny skalnej, zmienia tożsamość marki. Jej nowe hasło brzmi „Uwalniamy naturalną moc skały, by wzbogacać nowoczesne życie”.

Grupa Rockwool zmienia tożsamość marki pod hasłem „Uwalniamy naturalną moc skały, by wzbogacać nowoczesne życie”

Rebranding Grupy obejmuje m.in. zmianę identyfikacji wizualnej oraz sposobu mówienia o marce. Komunikacja profesjonalno-techniczna będzie zastępowana językiem emocji, w którym skupi się na korzyściach, jakie marka daje odbiorcom końcowym – w tym konsumentom budującym własne domy. Nacisk w komunikacji kładziony będzie na wartości harmonii, bezpieczeństwa i komfortu życia.

Proces zmiany tożsamości marki będzie przebiegał wieloetapowo i potrwa co najmniej do końca roku.

Grupa Rockwool działa na 35 rynkach, w Polsce ma dwie fabryki: w Cigacicach i w Małkini.

 

Autor: jd

Wiecej informacji: Rockwool, rebranding

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia