Grupa WP traci w mobile’u, Onet i RASP z dużym wzrostem. Interia z Onetem liderami w audio/wideo

We wrześniu br. strony Grupy Wirtualna Polska zanotowały mniej krajowych odsłon mobilnych i użytkowników korzystających z treści audio/wideo niż miesiąc wcześniej. Wzrosty w obu ujęciach osiągnęła natomiast Grupa Onet - RASP.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Serwisy Grupy Allegro - GG we wrześniu br. zanotowały 591 mln krajowych odsłon mobilnych, o 9,8 mln mniej niż w sierpniu, natomiast strony Grupy Wirtualna Polska - 511,3 mln, o 25,2 mln mniej. Za to witryny Onetu i RASP zyskały w skali miesiąca 42,5 mln takich odsłon, a strony Grupy Gazeta.pl - 35,5 mln.

Na tych ostatnich krajowe odsłony mobilne stanowiły już 21,46 proc. wszystkich odsłon, a na stronach Allegro i GG, Grupy WP oraz Onetu i RASP - od 13,2 do 14,7 proc. W przypadku Ulub.pl ten wskaźnik wyniósł aż 45,36 proc., a dla stron Marquard Media - 31,23 proc.

W skali roku wszystkie serwisy osiągnęły bardzo duże wzrosty. Przykładowo we wrześniu ub.r. strony Allegro i GG zanotowały 174 mln krajowych odsłon mobilnych, witryny Onetu i RASP - 215,3 mln, a strony Grupy Gazeta.pl - 98,9 mln.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/onet-i-rasp-przed-allegro-i-gg-traca-google-facebook-i-youtube-megapanel-z-wrzesnia ##

Na portalu Onet.pl wykonano 415,7 mln krajowych odsłon mobilnych, o 43,3 mln więcej niż miesiąc wcześniej, a na WP.pl - 293,4 mln, o 18,2 mln mniej. Allegro.pl zyskało w skali miesiąca 6 mln takich odsłon, natomiast Gazeta.pl straciła 2,2 mln, a o2.pl - 9,7 mln. Interia i Pudelek zanotowały nieznaczne zmiany.

Na Ulub.pl 45,36 proc. wszystkich odsłon to krajowe odsłony mobilne, na Sport.pl - 35,03 proc., a na Pudelek.pl - 30,80 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-we-wrzesniu-2014-roku ##

Strony Onetu i RASP zanotowały we wrześniu 10,38 mln krajowych cookies mobilnych, o 600 tys. więcej niż w sierpniu, natomiast serwisy Grupy WP - 9,18 mln, o 251,8 mln więcej. Serwisy Muratora i Time’u zyskały w skali miesiąca 337,6 tys. krajowych cookies mobilnych, a strony TVN - 624,9 tys. W czołowej dziesiątce spadek zanotowały tylko Allegro i GG.

grafika

Z treści audio i wideo na stronach Onetu i RASP skorzystało 4,92 mln użytkowników, o 92,4 tys. więcej niż przed miesiącem, a w serwisach Grupy WP - 4,22 mln, o 598,7 tys. mniej

grafika

W serwisach Grupy Interia.pl użytkownicy korzystali z treści audio i wideo na urządzeniach niemobilnych przez 14,02 mln godzin, o 961,9 tys. więcej niż miesiąc wcześniej, a na stronach Allegro i GG - przez 5,96 mln godzin, o 123,6 tys. mniej. Niewielki spadek (o 85,6 tys. godzin) zanotowały serwisy Muratora i Time’u, a znaczące wzrosty - witryny Onetu i RASP (o 324,7 tys. godzin) oraz Grupy Gazeta.pl (o 252 tys. godzin).

Na stronach Allegro i GG przeciętny użytkownik przeglądał materiały audio i wideo na urządzeniach mobilnych przez 15 godzin i 56:09 minut, a w serwisach Grupy Interia.pl - przez 10 godzin i 51:56 minut.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji