SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Grupa Żywiec rozszerza ofertę o piwa bezalkoholowe, Żywiec Sesyjne IPA i czereśniowy Dziki Sad

Grupa Żywiec wprowadza do oferty nowe warianty piwa bezalkoholowego Heineken i Warka Radler. Będę promowane pod wspólnym parasolem komunikacyjnym "Strefa Zero". Oprócz nich, nowościami w ofercie grupy będą Dziki Sad o smaku czereśniowym oraz kolejna marka Żywiec Sesyjne IPA.

Article

Nowości w portfolio Grupy Żywiec to Heineken 0.0.%, Warka Radler 0.0.% (o smaku jabłko mięta i grejpfrut pomarańcza). Bezalkoholowe produkty do sprzedaży wprowadzane są stopniowo od 6 marca, docelowo będą dostępne w 30 tysiącach sklepów w całej Polsce.

W części z nich prowadzona będzie aktywacja Strefa Zero, którą zrealizowano we współpracy z agencją Global Shopper Marketing. W sklepach staną specjalne lodówki oraz półki obrandowane hasłem "Strefa Zero".

- Naszą ambicją jest, aby poprzez rozwój oferty bezalkoholowej Grupa Żywiec stała się najbardziej podziwianą firmą nie tylko w branży piwnej, ale także wśród producentów napojów dla dorosłych konsumentów - powiedział w czasie spotkania z dziennikarzami Guillaume Duverdier, prezes Grupy Żywiec.

Kolejnymi nowościami w portfolio Grupy Żywiec są Żywiec Sesyjne IPA (Indian Pale Ale) oraz napój Dziki Sad Czereśnia. Te produkty będą dostępne w całej Polsce już od kwietnia.

Wszystkie marki będą wspierane reklamą telewizyjną i promocją w punktach sprzedaży.

Zdrowy styl życia wpływa na piwne trendy 

W czasie spotkania prasowego przedstawiciele Grupy Żywiec mówili także o konsumenckich trendach na rynku piwa. Według zaprezentowanych danych aż 25 proc. konsumentów poszukuje piw o niskiej zawartości alkoholu lub bezalkoholowych. Wynika to z coraz większej świadomości Polaków w kwestiach zdrowego stylu życia, odżywiania i ekologii.

- Rynek zmienia się i przesuwają się akcenty. Konsumenci nie piją więcej, ale inaczej. Chcemy podążać za tym trendem i czerpać z niego korzyści - skomentował Guillaume Duverdier.

Millenialsi w niewielkim stopniu (5 proc.) zwracają uwagę na zawartość alkoholu w piwie. Młode kobiety wolą piwo niż wino (z czego 40 proc. preferuje nisko lub bezalkoholowe). Mężczyźni z pokolenia millenialsów lubią z piwem eksperymentować - aż 39 proc. za każdym razem kupuje inną markę.

- W ostatnich latach wyraźnie widać zmianę w oczekiwaniach konsumentów, którzy w przyszłości nie będą pić więcej piwa, ale chętniej sięgną po bardziej jakościowe i różnorodne produkty - ocenia Małgorzata Lubelska, dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec.

Na rynku tylko w zeszłym roku pojawiło się 1655 nowych marek piwa. W 2017r. zanotowano jednak niewielkie spadki sprzedaży w tym segmencie - o 2,4 proc. pod względem ilościowym oraz 1,3 proc. pod względem wartościowym.

Grupa Żywiec ma w swoim portfolio dwanaście marek piwa, które warzy w pięciu browarach - Warce, Elblągu, Leżajsku oraz w Żywcu i w Cieszynie. W 2017 roku sprzedała 11,2 mln hektolitrów piwa, a jej zysk netto w ujęciu jednostkowym wyniósł 261,72 mln zł. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spadły do poziomu 2,23 mld zł w 2017 r. wobec 2,39 mld zł rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa Żywiec rozszerza ofertę o piwa bezalkoholowe, Żywiec Sesyjne IPA i czereśniowy Dziki Sad

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Żywiec nie ma w swej ofercie piwa, a napoje piwopodobne.
20 3
odpowiedź
User
JaM
W Żywcu to może waży te piwa, ale w Cieszynie to zdecydowanie warzy.
15 2
odpowiedź
User
Taka prawda
Wszystkie te piwa z Grupy Żywiec i z Kompani Piwowarskiej to siki lane z jednego zbiornika. Wszystko na jedno kopyto i doprawiane chemią.
15 6
odpowiedź
User
Yurek
Żywiec i Kompania Piwowarska - producenci pseudopiwnej tandety. Ale sporo ludzi daje się nabierac na te gazowane małpie siki
8 3
odpowiedź
User
and
Panie prezesie, po zapoznaniu się z tymi nowościami ja już nikogo nie podziwiam bardziej niż Grupę Żywiec
1 4
odpowiedź
User
Zenek
Świetnie, że wśród młodych konsumentów wyłania się trend „jakość ponad ilość”. Że polski małe browary biją jakością na głowę wszystkie rozrzedzone Żywce, Tyskie i inne z międzynarodowych korpobrowarów i zyskują uznanie już poza Polska (choćby Pinta, która objeżdża świat). Polskie piwo rzemieślnicze napawa dumą i mamy się czym chwalić np. przed zagranicznymi turystami. Oferuje o wiele więcej niż np. nudne, stricte lagerowe Czechy.
10 0
odpowiedź
User
rrrrrrr
Żywiec nie ma w swej ofercie piwa, a napoje piwopodobne.

a porter?
3 3
odpowiedź
User
ręce opadają
WM usuwają krytyczne komentarze ale błędów już nie, bo pewnie nie mogą znaleźć. Piwo się warzy, a nie waży. Tu macie błąd: "które waży w pięciu browarach". Wszystko wam trzeba pokazywać palcem?
6 1
odpowiedź
User
chłopiec
Piwo India Pale Ale a nie Indian Pale Ale.. Sugureję jakieś małe badanie tematyki przed pisaniem tych mądrości. Poza tym nie jest napisane jak robiono badania, kto prowadził je zlecił, metody badawcze itp. tylko rzucono jakieś liczby z kosmosu
0 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing