SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grzegorz Kita odpowiada za marketing Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich

Grzegorz Kita, prezes grupy Sport Management Polska, został przewodniczącym rady głównej Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich (PKSN). Będzie realizował działania z zakresu promocji, strategii rozwoju, marketingu, komunikacji oraz eventów.

Grzegorz KitaGrzegorz Kita

- Dla PKSN rozpoczęcie współpracy z Grzegorzem Kitą to gwarancja rozwoju naszego Komitetu. To znakomity ekspert z zakresu marketingu sportowego. Ma szesnastoletnie doświadczenia w tym sektorze i bardzo wszechstronne kompetencje. Pozyskanie do PKSN takiej osoby to dowód i gwarancja naszego rozwoju - powiedział Tomasz Dauerman, prezes PKSN.

Grzegorz Kita podkreśla, że jedną z najważniejszych wartości, która zadecydowała o jego zaangażowaniu się w działalność PKSN jest możliwość propagowania i popularyzowania ciekawych dyscyplin sportowych oraz rozwoju kultury fizycznej w Polsce poprzez działania na szeroką skalę. - PKSN imponuje bogactwem barw sportowych a w sporcie od zawsze fascynowała mnie jego różnorodność. Zwłaszcza w zakresie dyscyplin i konkurencji. Poza tym lubię rozwijać nowe rynki i angażować się po stronie tych „słabszych”, mniej popularnych przedsięwzięć i sportów - mówi Grzegorz Kita.

Kita stoi na czele grupy Sport Management Polska (SMP). Jest jej założycielem i właścicielem. Jest też ekspertem z zakresu marketingu i konsultingu sportowego w Polsce.

Polski Komitet Sportów Nieolimpijskich jest jednym z trzech polskich komitetów narodowych w sporcie (oprócz Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego). Obecnie zrzesza 30 polskich związków sportowych i stowarzyszeń z tzw. dyscyplin nieolimpijskich. Wśród nich są zarówno dyscypliny znane od wielu lat takie jak kickboxing, karate tradycyjne, taniec sportowy czy sporty motorowodne ale też tak nowoczesne jak parkour i freerun, wyścigi psich zaprzęgów czy squash. Wśród członków PKSN znajduje się także Aeroklub Polski oraz takie dyscypliny jak lacrosse, Nordic Walking czy petanque.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Kita odpowiada za marketing Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lider
Gratulacje!!! Świetny ruch dla PKSN. Pan Kita to super fachowiec. Jak się za coś bierze to efekty są świetne.
odpowiedź
User
Mateusz
Runmagedon rozwinął niesamowicie. Wcześniej też wiele innych projektów. Pamietam jak promował polskich pływaków, to były najlepsze promocyjnie lata tej dyscypliny.
odpowiedź
User
Kaśka
Dla mnie to najlepszy ekspert w tej branży. Oprócz kompetencji i doświadczenia ma też czucie rynku a ogólnie mało ludzi czuje trendy.
odpowiedź