Grzegorz Sławatyński: z ARBOmedia do nugg.ad

Grzegorz Sławatyński objął funkcję szefa sprzedaży platformy targetowania behawioralnego nugg.ad w Europie Środkowo-Wschodniej.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jako sales director CEE w nugg.ad Sławatyński będzie odpowiedzialny za bezpośrednią współpracę z domami mediowymi oraz klientami końcowymi głównie na rynku polskim, ale także w Rumunii, Czechach i Bułgarii. Jednocześnie będzie zajmował się współpracą z wydawcami, którzy już są klientami nugg.ad, jako ekspert w zakresie promocji i sprzedaży rozwiązań targetowania behawioralnego platformy.

Sławatyński wcześniej zdobywał doświadczenie jako head of Behavia Europe oraz managing director Behavia Polska, które jest częścią grupy mediowej ARBOmedia Polska. Od września zeszłego roku był także szefem uruchomionej przez Grupę ARBOinteractive sieci Business Audience, wykorzystującej technologię nugg.ad (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"