SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grzegorz Szabla odpowiada za marketing w Kinguin Polska

Grzegorz Szabla objął stanowisko chief marketing officer (CMO) w Kinguin Polska. Ostatnio pracował w Ubisoft Polska.
 

Grzegorz SzablaGrzegorz Szabla

Poprzednim CMO był Gary Szlatiner, który przeszedł na inne stanowisko w ramach grupy i będzie rozwijał nowe projekty specjalne.

Szabla odpowiedzialny będzie za kreację i realizację strategii marketingowej firmy Kinguin Polska, wdrażanie i zarządzanie nowymi markami oraz rozwój nowych usług i funkcjonalności platform sprzedażowych. Do jego zadań będą również należały: koordynacja eventów oraz kampanii reklamowych, SEO/SEM, procesy analiz (CTR, CR, ROI) a także projekty krospromocyjne i wizerunkowe.

Grzegorz Szabla zarządzał będzie 74-osobowym zespołem i działami takimi, jak: growth & engagement, marketing strategy & execution, PR, art & design, customer engagement, affiliates & partners, etc.

Szabla od 2008 roku do kwietnia 2017 roku pracował w Ubisoft Polska jako brand manager na Europę środkowo-wschodnią. Odpowiadał za digital marketing, brand marketing i PR. Wcześniej związany był z filmową branżą dystrybucyjną i marketingiem w AP Mañana oraz SPI International.

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

Kinguin.net to jedna z największych na świecie platform umożliwiających sprzedaż oraz kupno gier, oprogramowania i wirtualnych akcesoriów. Serwis, który łączy bezpośrednio sprzedawców z klientami istnieje od 2013 roku.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Szabla odpowiada za marketing w Kinguin Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl