GSK ruszył z globalnym przeglądem mediowym

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline Consumer Healthcare rozpoczął przegląd swojego globalnego budżetu mediowego. Jest on następstwem wiosennej fuzji firmy z Novartisem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GSK ruszył z globalnym przeglądem mediowym

Budżet mediowy GSK szacowany jest na ok. miliarda dolarów w skali globalnej. Przez ostatnie dwa lata dla tej firmy farmaceutycznej pracowały domy mediowe PHD (Omnicom Media Group) i Mediacom (GroupM). Novartis z kolei mediowo obsługiwany był przez Starcom MediaVest Group.

SMG będzie pracować dla Novartisu w całym okresie przejściowym, do zakończenia fuzji i wyboru zwycięskiego domu mediowego.

Termin wyboru docelowego domu mediowego nie został podany.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"