Gwiazdy Radia ZET „biją się o słuchaczy” (wideo)

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa Radia ZET „Bijemy się o słuchaczy”, w której wystąpili prezenterzy rozgłośni. Prowadzący poranne i popołudniowe programy rywalizują o to, która z ekip zrobi więcej dla słuchaczy.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

W kampanii pojawiają się gospodarze programów: porannego „Dzień Dobry Bardzo” (Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat) oraz popołudniowego „Uważam ZET”  (Michał Korościel i Damian Michałowski). W spotach zobaczyć można m.in. jak Starybrat doi krowę,  Sońta je Starybratowi z ręki, Michałowski staje się specem od męskiego masażu, a Korościel „kradnie” słuchaczce ogórka.

 

W reklamie wykorzystano piosenki Sylwii Grzeszczak „Księżniczka”, Margaret „Wasted” oraz Mroza „Jak nie my to kto”.

- Nasze filmy pokazują jacy jesteśmy i co jest dla nas ważne. Zetka chce być blisko swoich słuchaczy, poprawia im humory, daje zabawę - mówi Rafał Olejniczak, szef  Radia ZET.

Kampania obejmie telewizyjne stacje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i tematyczne, a także wybrane portale internetowe i prasę.

 

Integralną częścią akcji jest też antenowa zabawa „Bijemy się o słuchaczy”. Drużyny prowadzących rywalizują ze sobą o głosy fanów. Co tydzień będą mierzyć się w jednej ze zwariowanych konkurencji wymyślanych przez samych słuchaczy, którzy swoje propozycje mogą wysyłać przez internetowy formularz. Wyniki pojedynków oraz relacje z nich będą dostępne na stronie radiozet.pl.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował zespół Radia ZET, media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Z danych Radio Track wynika, że w I kwartale br. udział Radia ZET w rynku wyniósł 15,7 proc. (więcej na ten temat).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online