Hard Rock Cafe przez kampanię reklamową szuka nowych pracowników

W celu rekrutacji pracowników do nowego lokalu we Wrocławiu, sieć restauracji Hard Rock Cafe przygotowała specjalną akcję reklamową. Za jej realizację odpowiadała trójmiejska agencja DDS Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania pod hasłem „Sprawdź, czy do siebie pasujemy” objęła spoty reklamowe, sesję fotograficzną, stronę internetową w dwóch wersjach oraz quiz osobowości. W wyniku ostatniej aktywacji firma pozyskała 400 kontaktów od kandydatów z Wrocławia i okolic rekrutowanych do nowo powstałego lokalu gastronomicznego.

 

- Zależało nam na znalezieniu jak największej liczby jak najlepiej dopasowanych osobowości, zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn. Dlatego stworzyliśmy dwa intrygujące, subtelne w warstwie obrazowej i dwuznaczne w warstwie tekstowej, filmy nawiązujące do hasła kampanii „Sprawdź, czy do siebie pasujemy”. Do jednego z nich zaangażowaliśmy modelkę, do drugiego: modela, których silne, wyraźne osobowości miały nawiązywać do oryginalnych, ciekawych postaci tworzących zespół Hard Rock Cafe - mówi Dawid Napierała, art director w agencji DDS Poland.

Za produkcję spotów reklamowych odpowiedzialny jest dom G58.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek