SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Havas Media obronił budżet mediowy BNP Paribas

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii banku BNP Paribas Polska. Wygrana oznacza kontynuację współpracy rozpoczętej 9 lat temu.

Bank nie ujawnia szczegółów dotyczących przetargu, który rozpoczął się jesienią ub.r. Havas Media obroniło w nim budżet BNP Paribas. Agencja pracuje dla banku od 2011 roku. Odpowiada za planowanie i zakup mediów offline i online.

Od jesieni ub.r. BNP Paribas reklamuje się jako „bank zielonych zmian”. W jednej z kampanii obiecywał, że posadzi drzewa tlenowe. Działania reklamowe dla BNP realizują – obok Havas Media -  agencje Sales&More, Publicis Lion, VMLY&R, Point of View oraz Feeders.agency.

Dołącz do dyskusji: Havas Media obronił budżet mediowy BNP Paribas

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl