SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Havas Media obsłuży 35 mln zł budżetu mediowego PKP

Dom mediowy Havas Media wygrał konkurs na obsługę mediową spółek należących do PKP SA. Pokonując w nim siedmiu konkurentów zdobył budżet szacowany na 35 mln zł netto.

Swoje oferty, oprócz zwycięskiego Havas Media, złożyły też Lowe Media, ZenithOptimedia Group, U2 Media oraz konsorcja firm: OMD i OHD, Star Media ze Star Digital, Just i Media Concept, Value Media z Equinox Polska i Maxus Warszawa oraz Mediacap SA z Carat Polska.

Havas Media będzie pracować dla PKP SA oraz PKP Intercity przy ich kampanii wizerunkowo-produktowej w pierwszym półroczu 2015 roku oraz dodatkowo zajmie się planowaniem i  zakupem mediów dla obu marek w latach 2015 i 2016.

Wartość budżetu zdobytego przez Havas Media wynosi 35 mln zł netto.

Dołącz do dyskusji: Havas Media obsłuży 35 mln zł budżetu mediowego PKP

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
time
na nic milionowe promocje, jak dalej będą wozić pasażerów jak bydło. nie lepiej byłoby przeznaczyć tę kasę na poprawę taborów? a zima idzie ;)
odpowiedź
User
netto/brutto
budżet szacowany na 35 mln zł netto (43,04 mln zł brutto)

pięknie to sobie autor newsa wyliczył:)
odpowiedź