Havas Media obsłuży 35 mln zł budżetu mediowego PKP

Dom mediowy Havas Media wygrał konkurs na obsługę mediową spółek należących do PKP SA. Pokonując w nim siedmiu konkurentów zdobył budżet szacowany na 35 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Swoje oferty, oprócz zwycięskiego Havas Media, złożyły też Lowe Media, ZenithOptimedia Group, U2 Media oraz konsorcja firm: OMD i OHD, Star Media ze Star Digital, Just i Media Concept, Value Media z Equinox Polska i Maxus Warszawa oraz Mediacap SA z Carat Polska.

Havas Media będzie pracować dla PKP SA oraz PKP Intercity przy ich kampanii wizerunkowo-produktowej w pierwszym półroczu 2015 roku oraz dodatkowo zajmie się planowaniem i  zakupem mediów dla obu marek w latach 2015 i 2016.

Wartość budżetu zdobytego przez Havas Media wynosi 35 mln zł netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem