SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Headz Marketing Partner wybuduje kilkanaście nośników wielkoformatowych

Firma outdoorowa Headz Marketing Partner zamierza wybudować 10-15 nośników podświetlanych o rozmiarach 12x4 metrów w centralnych punktach dużych miast. Przeznaczy na to ok. 13 mln zł.

Poprzez inwestycję w nośniki 12x4 metrów Headz Marketing Partner chce wypełnić niszę rynkową stanowiącą uzupełnienie wielu realizowanych kampanii. Cena nowych nośników będzie o 30 proc. wyższa niż w przypadku tablic 8x4, pojawią się bowiem w centrach dużych miast, gdzie dotychczas tak duże nośniki instalowane były jedynie na dachach budynków.

Pierwszy etap inwestycji (ok. 3 mln zł) firma sfinansuje ze środków własnych. Brakujące ok. 10 mln zł chce pozyskać poprzez kredyt lub emisję prywatną swoich udziałów.

Do końca przyszłego roku Headz Marketing Partner chce powiększyć swoją ofertę do 250 nośników, wśród których większość będą stanowiły backlighty. - Wynika to z potrzeb stawianych przez rynek i coraz wyższych wymagań klientów - wyjaśnia Łukasz Wylęga, prezes firmy.

Dołącz do dyskusji: Headz Marketing Partner wybuduje kilkanaście nośników wielkoformatowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl