HealthWay autorem kampanii nowej linii kosmetyków Dr Irena Eris

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris wprowadza kolejną liniępreparatów pielęgnacyjnych do twarzy dla kobiet powyżej 25. rokużycia pod nazwą Sin Skin Dr Irena Eris.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Działanie to ma na celu umocnienie pozycji rynkowej w tymsegmencie kosmetyków. Launch produktu wspierany będzie kampaniąprasową, której autorem jest agencja marketingu medycznegoHealthWay.

Działania prowadzone w ramach kampanii mają na celu przekazaniekonsumentkom informacji o nowej linii kosmetyków Sin Skin Dr IrenaEris oraz podkreślenie selektywności i prestiżu marki Dr IrenaEris. Komunikacja kierowana jest do kobiet, które stoją u progukariery zawodowej, mieszkanek dużych miast ze średnim i wyższymwykształceniem.

Twarzą nowej serii kosmetyków jest aktorka Weronika Rosati.Wszystkie materiały wykorzystane w kampanii uwzględniają wartościemocjonalne charakterystyczne dla reklam kosmetyków luksusowych.Kampania prasowa rozpocznie się we wrześniu i potrwa około 3miesięcy. Reklamy pojawią się na łamach magazynów kobiecych tj.Wysokie Obcasy, Viva, Twój Style czy Elle itp. Autorem kreacjikampanii jest agencja marketingu medycznego HealthWay. Zdjęciaprzygotował Marcin Tyszka we współpracy z Laboratorium KosmetycznymDr Irena Eris. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Nowa seria kosmetyków marki Sin Skin Dr Irena Eris oparta jestna innowacyjnych składnikach, zamkniętych w wielowarstwowychotoczkach, umożliwiających dotarcie do wnętrza komórek naskórka istopniowe uwalnianie substancji aktywnych. Dzięki zawartościinnowacyjnego UVDISDTM, już w kilka godzin po aplikacji regenerująuszkodzenie DNA skóry wywołane promieniowaniem ultrafioletowym orazdługotrwale chronią skórę przed negatywnym wpływem promieni UV.

Wśród kosmetyków kierowanych do kobiet powyżej 25 roku życiaLaboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris posiada w swoim portfoliotakże linię produktów Skin Mood opartych na technologiiAFFINISPHERE".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa