„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 10 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność trzeciej serii formatu wyniosła 1,74 mln widzów. Przełożyło się to na 10,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek programu. Zgromadził on przed telewizorami 1,81 mln oglądających.
Oglądalność „Hell’s Kitchen” odcinek po odcinku
Dla porównania, emitowana wiosną ub.r. pierwsza edycja reality-show po czterech odcinkach gromadziła nieco mniej widzów - 1,69 mln oglądających, co przełożyło się na 10,76 proc. udziału w grupie 4+ oraz 17,13 proc. w 16-49 (zobacz te dane). Z kolei nadawana jesienią ub.r. druga seria formatu po trzech odcinkach miała 1,53 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 9,68 proc. i 14,78 proc. (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem jest Dwójka emitująca wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 33,76 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadają: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,26 proc.) i TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda” „Agenci T.A.R.C.Z.Y” oraz filmy fabularne; 6,58 proc. udziału).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
W trzeciej edycji reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” obok uczestników wybranych w castingach gościnnie biorą udział też gwiazdy, m.in. Zygmunt Chajzer i Katarzyna Kwiatkowska. W programie rywalizuje 14 uczestników - prowadząc restaurację rywalizują oni o 100 tys. zł i pracę w restauracji Wojciecha Modesta Amaro, który jest gospodarzem formatu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gwiazdy-polsatu-prezentuja-wiosenna-ramowke-w-rytm-love-is-in-the-air-wideo ##











