SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miłosz Mazur promuje Oranżadę Strzelającą

Colian rozpoczął kampanię reklamową Oranżady Strzelającej Hellena. Do promocji zaangażowano nastoletniego twórcę internetowego Miłosza Mazura. Akcję przegotowały Grandes Kochonos, Initiative Media oraz Kolterman Media Communications.

W pierwszej kampanii Oranżady Strzelającej Hellena występuje nastoletni infulencer Miłosz "Milo" Mazur.

Spoty z jego udziałem będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych oraz na VOD. Zaplanowano też kampanię w social mediach, w tym na profilach Miłosza Mazura i Oranżady Hellena na YouTubie, Instagramie i TikToku.

Colian z nowością - Oranżadą Strzelającą Hellena

Ponadto produkt będzie dołączany do wybranych tytułów prasy dziecięcej, a także reklamowany w prasie handlowej.

Autentycznie wystrzałowa Oranżada Strzelająca Hellena zyska silne wsparcie w punktach sprzedaży detalicznej. Na potrzeby sklepów przygotowano specjalne standy, ekspozytory i materiały POSM: plakaty oraz wobblery.

Kampania będzie realizowana między 20 maja a 27 czerwca br. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR realizuje agencja Kolterman Media Communications.

Oranżadę Hellena od lat reklamuje showman Kuba Wojewódzki. Z kolei oferowane przez nią produkty dla dzieci i nastolatków promują artyści i twórcy młodego pokolenia. Oranżadę Hellena Party zachwalają wokalistki Viki Gabor i Roxie Węgiel.

Dołącz do dyskusji: Miłosz Mazur promuje Oranżadę Strzelającą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl