- W najnowszej kampanii stawiamy na dalsze budowanie świadomości marki oraz zwiększenie rotacji herbat zielonych. To produkt wysokiej jakości, chętnie wybierany przez konsumentów - opisuje Krzysztof Beling, senior brand manager marki Big-Active.
W ramach akcji ośmiosekundowe billboardy sponsorskie emitowane są w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, a także w kanałach tematycznych z oferty Polsatu, TVN i Discovery. Ponadto spoty pojawią się w internecie, w najpopularniejszych serwisach filmowych (głównie VoD).
Działania mediowe będzie uzupełniała szeroko zakrojona akcja samplingowa herbat zielonych Big-Active w wygodnych saszetkach ekspresowych o unikalnych smakach malina z marakują oraz pigwa z granatem. W 8 największych miastach Polski rozdanych zostanie ponad 1 mln opakowań herbat.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/big-active-i-saga-najbardziej-reklamowanymi-markami-herbaty-w-dol-lipton ##
Kampania potrwa do końca kwietnia. Za jej koncept kreatywny oraz produkcję odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom. Działania z zakresu public relations i doradztwa komunikacyjnego realizuje agencja BrandLab.











