SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hey Jude” w spocie „10 lat świetlnych” Polski w UE za 7 mln zł (wideo)

Rusza rządowa kampania z okazji 10-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej. W mediach akcja obejmuje przede wszystkim spot pod hasłem „10 lat świetlnych”, którego produkcja i emisja będzie kosztować ponad 7 mln zł.

Spot „10 lat świetlnych” rozpoczyna się od migawek z początku lat 90.: spikerzy telewizyjni Jan Suzin i Edyta Wojtczak składają życzenia noworoczne, na Stadionie Dziesięciolecia trwa handel, ankietowani Polacy mówią o swoich celach i marzeniach. Potem następują ujęcia z ostatniego dziesięciolecia: widowiskowe panoramy miast i atrakcji turystycznych (m.in. Stadionu Narodowego), obrazki z ulicznych imprez, festiwali i meczów piłkarskich. W tle coraz głośniej słychać piosenkę „Hey Jude”, a na końcu widać, jak zachwycony przyjęciem przez polskich fanów, podczas zeszłorocznego koncertu w Warszawie, był Paul McCartney

Celem spotu jest unaocznienie skali skoku cywilizacyjnego, który dzięki naszej akcesji do Unii Europejskiej nastąpił w Polsce w ostatniej dekadzie oraz innych korzyści związanych z obecnością w UE.


W poniedziałek spot został zapowiedziany krótkim klipem, pokazującym jak premier Donald Tusk próbuje śpiewać „Hey Jude”.


Spot do 15 maja będzie emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i wybranych stacjach tematycznych. Jego przygotowaniem zajęła się agencja Gutenberg Networks Warszawa (należąca do grupy DDB Warszawa), która zdobyła to zlecenie w konkursie ofert.

Jak informuje nas biuro prasowe Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, produkcja spotu kosztowała 922,8 tys. zł, a wykupienie czasu reklamowego - 6,21 mln zł. 85 proc. tego budżetu zostało pozyskane z funduszy europejskich.

W ramach akcji uruchomiono też serwis 10latwue.pl. Z kolei 1 maja w miastach w całym kraju odbędą się okolicznościowe imprezy plenerowe. Natomiast o godz. 21.20 na warszawskim Podzamczu rozpocznie się koncert (transmitowany przez TVP1), w którym wystąpią m.in. Maryla Rodowicz, Edyta Górniak, Kayah, Ewa Farna i Zakopower.

Dołącz do dyskusji: „Hey Jude” w spocie „10 lat świetlnych” Polski w UE za 7 mln zł (wideo)

43 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mono-
-partia kradzionych skarpet dobrze się bawi za nasze pieniądze.
odpowiedź
User
Wars
będę malkontentem, bo akurat zaliczam się bardziej do zwolenników niż przeciwników obecnej władzy. Ale niestety spot jest zbyt warszawski. ludzie którzy z ze stolicą nie mają nic wspólnego (a są tacy) nie zrozumieją jarmarku europa. Zmienia się przecież cały kraj a ja po obejrzeniu tego filmiku wnioskuje ze oprócz dróg i warszawy nic się nie zmienia w tym kraju. a gdzie kolej, nowoczesne dworce jak ten w Krakowie podziemny) lotniska (cały kraj), ekskluzywne hotele nad morzem czy w górach, oraz otwarte granice. w spocie jest za dużo kibiców i piłki, ujęcia z Centrum Kopernika mało przemawiają do mnie (mimo ze mieszkam w stolicy od urodzenia) i zapewne osób z innych regionów. Pomysł fajny, ale nie jest dopracowany. zbyt warszawsko. zapomniano o reszcie kraju
odpowiedź
User
analityk
A na opiekunów niepełnosprawnych, na walkę z rakiem itd kasy brak. Na Ukrainie rząd nie kradł tak na bezczela.
odpowiedź