SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heyah z nowym logo, a bez Ryśka i Winstona w reklamach

PTC przygotowuje się do zmiany identyfikacji wizualnej Heyah. Natomiast w reklamach tej marki nie będą już występować kot Rysiek i pies Winston.

Znakiem Heyah pozostanie charakterystyczna łapa, przy czym nie będzie już ona mieć jednolicie czerwonej barwy, tylko będzie składać się z różnokolorowych elementów geometrycznych. Natomiast sama nazwa marki będzie pisana inną, nowocześniejszą czcionką.
 



W reklamach Heyah nie będzie już występował kot Rysiek, któremu w większości z nich towarzyszył pies Winston. Bohaterowie pojawiali się w animowanych reklamach oferty przez półtora roku. O swoim odejściu z Heyah poinformował… sam Rysiek, który na facebookowym fanpage’u marki zamieścił specjalne oświadczenie, a następnie… odbył czat z użytkownikami. „Zdecydowałem, że odchodzę z Heyah. Po latach ciężkiej pracy chcę odpocząć od bycia gwiazdą” - stwierdził Rysiek. 



W ostatnim czasie Heyah nie była mocno reklamowana, ponieważ kontrolująca tę markę Polska Telefonia Cyfrowa skupiła się na kampanii wspierającej rebranding Ery na T-Mobile. Przy czym Heyah pozostaje na rynku jako jedyny brand z oferty PTC sprzed wejścia T-Mobile.

Za obsługę reklamową tej marki odpowiadają agencje G7 i Engine oraz dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Heyah z nowym logo, a bez Ryśka i Winstona w reklamach

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
macius
jednyna wyrazista marka - przestaje taka byc. ugrzecznione heyah wpisuje sie w reklamowa papke - serwowana nam przez ere/t-mobile i g7
odpowiedź
User
099max
nie jesten użytkownikiem marki heyah ale zdecydowanie wolę czerwoną łapę niż to nowe "cudo" jest koszmarne beeeeeee
odpowiedź
User
walter
jakaś gejowska łapka - kogoś porypało!!!!
odpowiedź