“Historie prawdziwe” Marka Włodarczyka nie porywają widzów

Cykl paradokumentalny Marka Włodarczyka „Historie prawdziwe”, emitowany przez TVP2 w piątki o 18.50, ogląda średnio 800 tys. widzów. Nowy program zdecydowanie przegrywa z konkurencją.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

“Historie prawdziwie” zapewniają  stacji 6,05 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz zaledwie 4,51 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.  

Program zdecydowanie przegrywa z konkurencją. Pierwsze miejsce przypada telewizji TVN, emitującej między innymi “Fakty” (3,64 mln widzów i 27,5 proc. udziału). Druga jest Jedynka z Wieczorynką (3,01 mln widzów i 22,79 proc. udziału), zaś trzeci Polsat gromadzący 2,67 mln osób (“Wydarzenia”, 20,11 proc. udziału). 

Program oglądają przede wszystkim osoby powyżej 50 roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast. 

“Historie prawdziwe” prezentują największe zbrodnie ostatnich 50 lat. Program prowadzi aktor Marek Włodarczyk, znany między innymi z serialu “Kryminalni”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS