SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Hochland po decyzji KER zmienił reklamy z Anną Guzik (wideo)

Firma Hochland po tym, jak Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama serków, w której występuje Anna Guzik wprowadza widzów w błąd, zmodyfikował spot usuwając z niego niektóre elementy.

Article

KER zajmowała się zaskarżoną reklamą tv serów Hochland, w której Anna Guzik podkreśla, że są produkowane wyłącznie z naturalnych składników, nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników. Tymczasem skarżący reklamę zwrócił uwagę, że w składzie sera Hochland z szynką jest konserwant E250, a także szkodliwe sole emulgujące E452, E339 (fosforany), E331 oraz sztuczny aromat.

KER uznała - biorąc pod uwagę, że spot odnosi się do całego spektrum serów marki Hochland, a nie tylko do tych serów, które nie zawierają konserwantów i barwników - że przekaz reklamowy nadużywa zaufania odbiorców i wprowadza ich w błąd co do właściwości promowanych produktów. Zaleciła również modyfikację spotu.

Firma zastosowała się do tych zaleceń - w reklamie zostały usunięte dwie sceny: w której aktorka mówi, że serki są bez konserwantów i sztucznych barwników oraz ta w której, skreśla ona konserwanty z listy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hochland po decyzji KER zmienił reklamy z Anną Guzik (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing