SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hotel Paradise 3” hitem Siódemki. Program zyskał 190 tys. widzów

Trzeci sezon programu Siódemki „Hotel Paradise” po tygodniu emisji ogląda średnio 753 tys. widzów, o 190 tys. osób więcej niż nadawany rok temu pierwszy sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Klaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. SiódemkaKlaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. Siódemka

Średnia widownia pierwszych czterech odcinków trzeciego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 22 do 25 lutego 2021 roku wyniosła 753 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 5,23 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 15,17 proc. w grupie 25-34 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 24 lutego. Śledziło ją średnio 787 tys. osób.

Dla porównania, pierwszy sezon „Hotelu Paradise” emitowany rok temu po pierwszym tygodniu śledziło średnio o 190 tys. osób mniej. W okresie od 24 do 28 lutego ub.r. produkcja gromadziła średnio 562 tys. widzów mniej, co dało Siódemce 3,80 proc. udziału w 4+ i 6,83 proc. w 16-49.

Reality-show ma zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.

TVN7 w paśmie nadawania „Hotelu Paradise 3”, a więc od godz. 20.30 do 21.28 ma 5,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Stacja w tym czasie zajmuje piąte miejsce w całym rynku telewizyjnym.

Siódemka zdecydowanie wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. TV4 w tym paśmie ma 4,73 proc., TV Puls - 3,66 proc., a TTV - 1,15 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 Siódemka z wynikiem na poziomie 10,13 proc. jest czwarta na tle całego rynku. Stacja jest liderem w grupie widzów od 25 do 34 lat.

„Hotel Paradise” to reality-show stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

Trzecia edycja polskiej wersji „Hotel Paradise” realizowana jest na Zanzibarze (dwie pierwsze kręcone były na Bali). Bez zmian gospodynią programu jest Klaudia El Dursi.

Dołącz do dyskusji: „Hotel Paradise 3” hitem Siódemki. Program zyskał 190 tys. widzów

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edward
Przyzwoity wynik z tendencją wzrostową 👍
odpowiedź
User
Karolina
Trochę straszne że tyłu ludzi chce coś takiego oglądać
odpowiedź
User
Kasia
Siódemka się rozwija, sięga po ciekawe formaty.
odpowiedź