Hugo - soczki dla spragnionych zabawy

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa soczków Hugo. Billboardysponsorskie pojawiły się przy najpopularniejszych programach dladzieci w TVP, Polsacie oraz MiniMini.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Kampania towarzyszy wprowadzeniu na rynek nowych produktów firmySokpol, skierowanych do dzieci w wieku 4-9 lat. Soczki Hugodostępne są w opakowaniach 200 ml ze słomką, gdzie umieszczona jestznana przez dzieci postać bohatera programów interaktywnych i gierkomputerowych Hugo. Kampania pod hasłem "Hugo - soczki dla spragnionych zabawy" potrwado końca roku. Spoty pojawią się m.in. przy programach: Światprzygód Walta Disney'a w TVP, programie Hugo w Polsacie oraz przynajpopularniejszych bajkach w MiniMini.

Ośmiosekundowy animowany billboard sponsorski w technice 2D zelementami 3D zaprojektowała i zrealizowała agencja RDF Studio zBielska Białej. Za zakup mediów odpowiada Effective Media. Zaprojekt ze strony firmy Sokpol odpowiedzialny jest TomaszNabiałczyk, Marketing Manager. Spotom telewizyjnym towarzyszy także kampania PR w prasie kolorowejskierowanej do dzieci i ich mam. Konkursy z nagrodami możnazobaczyć m.in. w magazynach Świat przygód z Hugo, Cartoon Network,Miś pluszek, Mam dziecko, Mamo to ja, Przyjaciółka, Viva. Dowygrania m.in. kosole do gier Playstation 2 oraz gry "HugoBukazoom". Za tą cześć kampanii odpowiada agencja Best Image.

Rodzinę Hugo tworzy 5 wersji smakowych: Truskobana, Czekobana,Multinka, Pomarelka i Zielone jabłuszko. Wszystkie wzbogacane sąkompleksami witamin.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"