Hugo - soczki dla spragnionych zabawy

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa soczków Hugo. Billboardysponsorskie pojawiły się przy najpopularniejszych programach dladzieci w TVP, Polsacie oraz MiniMini.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Kampania towarzyszy wprowadzeniu na rynek nowych produktów firmySokpol, skierowanych do dzieci w wieku 4-9 lat. Soczki Hugodostępne są w opakowaniach 200 ml ze słomką, gdzie umieszczona jestznana przez dzieci postać bohatera programów interaktywnych i gierkomputerowych Hugo. Kampania pod hasłem "Hugo - soczki dla spragnionych zabawy" potrwado końca roku. Spoty pojawią się m.in. przy programach: Światprzygód Walta Disney'a w TVP, programie Hugo w Polsacie oraz przynajpopularniejszych bajkach w MiniMini.

Ośmiosekundowy animowany billboard sponsorski w technice 2D zelementami 3D zaprojektowała i zrealizowała agencja RDF Studio zBielska Białej. Za zakup mediów odpowiada Effective Media. Zaprojekt ze strony firmy Sokpol odpowiedzialny jest TomaszNabiałczyk, Marketing Manager. Spotom telewizyjnym towarzyszy także kampania PR w prasie kolorowejskierowanej do dzieci i ich mam. Konkursy z nagrodami możnazobaczyć m.in. w magazynach Świat przygód z Hugo, Cartoon Network,Miś pluszek, Mam dziecko, Mamo to ja, Przyjaciółka, Viva. Dowygrania m.in. kosole do gier Playstation 2 oraz gry "HugoBukazoom". Za tą cześć kampanii odpowiada agencja Best Image.

Rodzinę Hugo tworzy 5 wersji smakowych: Truskobana, Czekobana,Multinka, Pomarelka i Zielone jabłuszko. Wszystkie wzbogacane sąkompleksami witamin.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"