WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

"Black Flags" - Bradley Cooper i Todd Phillips opowiedzą o ISIS dla HBO

„I możesz więcej” - spotkanie z Mikiem Tysonem w kampanii napoju Black (wideo)

2016-08-16 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Rusza kampania reklamowa napoju energetycznego Black Energy Drink (produkowanego przez FoodCare), zapowiadana jako największa w historii tej marki. Będzie połączona z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem.

„I możesz więcej” - spotkanie z Mikiem Tysonem w kampanii napoju Black (wideo)

Wizerunkowa kampania reklamowa napoju Black Energy Drink zaczęła się 15 sierpnia. Jej motywem przewodnim jest hasło: „Black - i możesz więcej”, wybrane przez firmę w konkursie konsumenckim w czerwcu br. Działania reklamowe połączone są z ogólnopolskim konkursem konsumenckim, w którym do wygrania jest m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem, od kilku lat ambasadorem reklamowym napoju Black.

- Black to energetyczny power, który wyzwala siłę do działania, mobilizuje i wyostrza zmysły, dzięki czemu możemy osiągnąć więcej. Chcemy zmobilizować naszych konsumentów do działania - najlepsi z najlepszych spotkają się z Mikem Tysonem i otrzymają zapas customizowanych puszek Black ze swoim wizerunkiem - opisuje akcję Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę wskocznapuszke.pl i wysłać zdjęcie, będące dowodem na to, że z Black możesz więcej. Akcja potrwa do końca września.

Kampania reklamowa obejmuje telewizję (spot w wersji 30-, 15- i 8-sekundowej emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie), internet, radio, prasę handlową, punkty sprzedaży oraz outdoor. Tak samo jak konkurs będzie prowadzona do końca wcześnia.

Kreację kampanii zajęła się agencja Bridge 2 Fun, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Tank Production. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZentithOptimedia Group.

Autor: bg

Wiecej informacji: Black, Mike Tyson, napój energetyczny, FoodCare

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia