IAA Polska z nowym zarządem i radą nadzorczą. Prezesem Jacek Olechowski

Walne zebranie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce wybrało zarząd i radę nadzorczą organizacji na lata 2013-15. Nowym prezesem został Jacek Olechowski, prezes spółki Mediacap.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na stanowisku prezesa IAA w Polsce Jacek Olechowski zastąpił Piotra Łysaka, który niedawno odszedł z polskiego biura McCann WorldGroup do europejskich struktur holdingu (więcej o tym). Nowymi wiceprezesami stowarzyszenia zostali Katarzyna Borucka (dyrektor ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec) i Aleksander Śmigielski (dyrektor ds. mediów na Europę Środkową i Wschodnią w Unileverze), a do zarządu weszli też Katarzyna Sudbury (wspólnik i prezes zarządu w Ambient Polska, Marcin Gudowicz (Dyrektor biura reklamy Telewizji Polskiej oraz Tomasz Werpachowski (jako skarbnik).

Z kolei funkcję przewodniczącego rady nadzorczej IAA objął Paweł Kowalewski (prezes Communications Unlimited). Członkami rady zostali zaś Lech Kaczon (prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej) i Bohdan Pawłowicz (prezes PBS Business Solutions).

- Wierzę, że nowy zarząd przywróci IAA jej rolę w debacie publicznej, na temat wagi i roli polskiego przemysłu marketingowego. Naszym celem będzie przede wszystkim reprezentowanie tego środowiska w relacjach z pozostałymi uczestnikami życia społecznego i gospodarczego: administracją publiczną, samorządami, akademią i mediami - zapowiada Jacek Olechowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?