SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ID HD i Discovery Turbo Xtra HD ruszają 17 kwietnia

Należące do Discovery Networks stacje ID i Discovery Turbo Xtra nadawanie w wysokiej rozdzielczości rozpoczną 17 kwietnia br. Stacje trafić mają do ofert największych operatorów płatnej telewizji.

Olgierd DobrzyńskiOlgierd Dobrzyński

Większość pozycji z ramówek obu stacji ma być od startu dostępna w jakości HD. Na razie Discovery Networks nie ujawnia, gdzie oba kanały będzie można zobaczyć. Wiadomo jedynie, że do 30 kwietnia br. do oferty włączy je sieć kablowa Inea z Wielkopolski.

ID to kierowana do kobiet stacja z produkcjami dotyczącymi zbrodni, śledztw i tajemnic. Z kolei Discovery Turbo Xtra to męski kanał poświęcony głównie motoryzacji. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział ID w rynku w lutym br. wyniósł 0,23 proc., a Discovery Turbo Xtra - 0,16 proc. (więcej na ten temat).

Obecnie Discovery Networks ma trzy kanały nadające w  HD - to stacje Discovery Channel HD, Animal Planet HD i TLC HD. Do końca tego roku na emisję w wysokiej rozdzielczości ma przejść też Discovery Science.

Dołącz do dyskusji: ID HD i Discovery Turbo Xtra HD ruszają 17 kwietnia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krzysiek
No no, a co na to TVN, a konkretnie ich biuro reklamy, które obsługuje stacje z portfolio Discovery. Widzę tu lekki konflikt interesów. Ciekawe kto będzie faworyzowany w trakcie planowania spotów - TVN Turbo czy Discovery Turbo Xtra :)
odpowiedź