SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IDC: ponad 18 mln urządzeń wearables sprzedanych w II kwartale, Apple za Fitbit

Apple zadebiutowało na rynku urządzeń z kategorii wearables na drugim miejscu, niewiele tracąc do Fitbit - wynika z danych firmy badawczej IDC.

W II kwartale 2015 roku na świecie sprzedano 18,1 miliona urządzeń wearables - o 223,2 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2014 (5,6 mln).

Liderem rynku była firma Fitbit, która sprzedała 4,4 miliona swoich urządzeń wearables (wzrost o 158,8 proc. r/r) i zdobyła 24,3 proc. udziału w rynku. Apple zadebiutowało ze swoim zegarkiem Apple Watch, których sprzedaż według szacunków IDC sięgnęła 3,6 miliona sztuk, co dało 19,9 proc. rynkowego udziału.

Top 5 największych dostawców urządzeń wearables w II kwartale br. uzupełniają firmy Xiaomi, Garmin i Samsung.

CZOŁOWA PIĄTKA SPRZEDAWCÓW URZĄDZEŃ WEARABLES W II KW. 2015 r. (MLN SZTUK)

FIRMA

II KW. 2014 SPRZEDAŻ

II KW. 2014  UDZIAŁ W RYNKU

II KW. 2015 SPRZEDAŻ

II KW. 2015  UDZIAŁ W RYNKU

WZROST SPRZEDAŻY R/R

1. Fitbit

1.7

30.4%

4.4

24.3%

158.8%

2. Apple

-

-

3.6

19.9%

-

3. Xiaomi

-

-

3.1

17.1%

-

4. Garmin

0.5

8.9%

0.7

3.9%

40.0%

5. Samsung

0.8

14.3%

0.6

3.3%

-25.0%

Pozostałe

2.6

46.4%

5.7

31.5%

119.2%

SUMA

5.6

100.0%

18.1

100.0%

223.2%

Dołącz do dyskusji: IDC: ponad 18 mln urządzeń wearables sprzedanych w II kwartale, Apple za Fitbit

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl