SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Idea Money promuje ofertę dla sektora MSP

Trwa kampania promocyjna Idea Money, adresowana do właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych oraz małych i średnich firm. Akcję przygotowała agencja Vacaloca.

Article

Akcja promocyjna obejmuje reklamę display w internecie, aktywności w social media i spoty radiowe. Jednym z elementów kampanii jest konkurs na najciekawszą nazwę dla jachtu Idea Money organizowany w dniach 7 - 24 maja br..

Nagrodą w konkursie jest jeden z pięciu 6-dniowych rejsów nowoczesnym jachtem po Pojezierzu Mazurskim.

Za kreację, koncept i realizację kampanii odpowiada agencja Vacaloca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Idea Money promuje ofertę dla sektora MSP

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edd
To się właśnie nazywa kreatywny marketing, brawo dla nich
5 0
odpowiedź
User
mesut
Pomysł na konkurs super. Firma, która wygra może zabrać najlepszych pracowników, co będzie też dla nich motywacją
3 0
odpowiedź
User
norek
Pomysł na konkurs super. Firma, która wygra może zabrać najlepszych pracowników, co będzie też dla nich motywacją

Świetny pomysł, serio
0 0
odpowiedź
User
Pawel
Też można nawet zorganizować konkurs wewnątrz firmy na tę nazwę, żeby wylosować najlepszą i wszystkich zaangażować
0 0
odpowiedź
User
Monika
Wzięłam udział. Przydałby mi się taki rejsik, szczególnie że nigdy nie byłam na Mazurach.
1 0
odpowiedź
User
Monika
Wzięłam udział. Przydałby mi się taki rejsik, szczególnie że nigdy nie byłam na Mazurach.
0 0
odpowiedź
User
nanny
Świetny pomysł, bardzo nowatorsko
0 0
odpowiedź
User
MariA
Akurat wybieram się na Mazury!
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing