SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

120 tys. zł z drugiej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego w rozgłośniach radiowych

Dzięki emisji drugiej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego na antenach rozgłośni pięciu polskich nadawców radiowych zebrano kwotę 120 tys. zł. Pieniądze przeznaczone zostaną na rehabilitację dzieci z niedosłuchem.

Article

Charytatywny Blok Reklamowy wyemitowany został na antenach pięciu na co dzień konkurujących ze sobą grup radiowych zrzeszonych w projekcie „I love radio”, w tym samym czasie, w środę 11 kwietnia br., pomiędzy godz. 8.00 a 8.30. Akcja objęła łącznie 164 rozgłośnie ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne. Przekaz reklamowy dotarł do ponad 7,5 mln słuchaczy (prognozowany wynik na podstawie danych Radio Track Millward Brown dla okresu od listopada ub.r. do stycznia br. - audytorium średniego kwadransa, pasmo 8.00-8.30, badany dzień: środa).

Tym razem inicjatywę wsparły: Media Expert, Media Markt, Polpharma, Renault, Tesco i Toyota. Każda z firm wykupiła 30-sekundowy spot-cegiełkę o wartości 20 tys. zł.

Całkowity dochód z bloku reklamowego zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch. W zeszłym roku dzięki środkom od „I love radio” uruchomiony został programu rehabilitacji dzieci po przeszczepach implantów słuchowych. Odbył się także turnus rehabilitacyjny w Mrzeżynie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt dzieci.

Blok Charytatywny był jednym z elementów obchodów Polskiego Dnia Radia, które wspólnie zorganizowały stacje zrzeszone w projekcie „I love radio”. Tego dnia na antenach stacji można było usłyszeć specjalne wydania audycji poświęconych radiu, konkursy, zabawy, sondy uliczne oraz podejrzeć radio od kuchni.

„I love radio” to wspólna akcja pięciu największych nadawców radiowych, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego poprzez działania promocyjne, edukacyjne i badawcze. Projekt realizowany jest wspólnie przez największe, na co dzień konkurujące ze sobą grupy radiowe: Grupę Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF, Grupę ZPR Media oraz Polskie Radio.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 120 tys. zł z drugiej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego w rozgłośniach radiowych

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ofik
Media Expert to coraz częśćiej udziela się w tego typu akcjach. Bardzo łądnie i niech wszyscy biora przykład, bo to polska filma :)
2 1
odpowiedź
User
aZaliż
Światowe korporacje i 120 tys. zysku.

To żart?
0 0
odpowiedź
User
mini
Media Expert to coraz częśćiej udziela się w tego typu akcjach. Bardzo łądnie i niech wszyscy biora przykład, bo to polska filma

Racja. Chwałą im za to, ze się dzielą
0 0
odpowiedź
User
foko
Brawo, brawo, brawo. Fajnie, że firmy się dzielą:)
0 0
odpowiedź
User
maka
Brawo, brawo, brawo. Fajnie, że firmy się dzielą:)
Inni powinni z nich brac przykłąd, bez kitu.
0 0
odpowiedź
User
kamil
ME ma fundację nawet nie pamiętam nazwy ale coś z włączaniem tam było
0 0
odpowiedź
User
ola
Media Expert to coraz częśćiej udziela się w tego typu akcjach. Bardzo łądnie i niech wszyscy biora przykład, bo to polska filma
tak, Media expert czesto pomaga, u nas w miescie co jakis czas funduja biednym sprzet.
0 0
odpowiedź
User
wojtek
też widziałem że media expert pomagało w remoncie jakiejś rodzinie i dawali sprzęt agd
0 0
odpowiedź
User
wnm
ME ma fundację nawet nie pamiętam nazwy ale coś z włączaniem tam było
to chyba fundacja włącz się
0 0
odpowiedź
User
sylwana
Media Expert to coraz częśćiej udziela się w tego typu akcjach. Bardzo łądnie i niech wszyscy biora przykład, bo to polska filma

To się ceni ;) że pomagają, a nie tylko zarabiają dla siebie
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing