SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziewięć agencji walczy o obsługę reklamową IKEA w Polsce

Firma IKEA Retail, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową. Zaprosiła do niego dziewięć agencji, w tym te dotychczas dla niej pracujące: Grey Group Poland i Kalicińscy.com.

IKEA Retail plany przeprowadzenia przetargu na obsługę reklamową podała w połowie lutego br. Teraz rozpoczyna ten proces.

Wybrana w nim agencja będzie odpowiedzialna za przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych marki. Działania obejmą zarówno media tradycyjne, jak i internetowe oraz stworzenie platformy komunikacyjnej.

Do przetargu zostały zaproszone agencje, które obecnie współpracują z IKEA Retail w Polsce tj. Grey Group Poland oraz Kalicińscy.com. Dodatkowo na liście znalazły się: DDB&Tribal, VML, Saatchi & Saatchi, BBDO, Bardzo, Lvov i Scholz&Friends.

IKEA zapewnia wynagrodzenie przystępującym do postępowania przetargowego. Otrzymają je agencje, które zakwalifikują się do etapu tzw. „tissue sessions” (5 tys. zł) oraz finaliści (15 tys. zł).

Za koordynację procesu przetargowego odpowiada zewnętrzny doradca - Monika Nowaczewska (Lidermatic). Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowane jest na pierwszą połowę maja br.

Dołącz do dyskusji: Dziewięć agencji walczy o obsługę reklamową IKEA w Polsce

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jancio
W Ikea brakuje ludzi z kompetencjami w marketingu. Biorą generalistów i nadrabiają budżetem. A można by spokojnie poprawić ROI. Zatrudnić lepsze kadry. Ale tam brakuje po prostu podstawowej wiedzy. I niech to zrobi agencja... Przez to za wszystko strasznie przepłacają.
odpowiedź
User
Xyz
Wygra ten kto będzie najlepiej kłamał, manipulował i oszukiwał klientów mając w nosie jakąkolwiek etykę nietylko zawodową. Ikea to jedna z najgorszych i najmniejuczciwych korporacji międzynarodowych.
odpowiedź
User
Nick
To chyba wszyscy wiedzą, że w Ikei są ludki do skręcania mebli a nie reklamy. Nikt nie pokusi się na 20-30 procent większy ROI, bo kto tam się na tym zna? Nie tylko w Ikei ale i w agencjach jadących na zielonych juniorach.
odpowiedź