SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Canal+ zaczepia markę IKEA w kampanii promującej serial "Belfer"

W związku z zaplanowaną na najbliższy piątek premierą nowego, trzeciego sezonu “Belfra” w Canal+ online i Canal+ Premium wystartowała dedykowana wspierająca ją kampania marketingowa. Jednym z jej elementów są niestandardowe działania prowadzone wspólnie przez Canal+ i sieć sklepów IKEA. 

Kampania promująca trzeci sezon “Belfra” obejmuje standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. outdoor, digital, social media i influencerów. Za planowanie mediów odpowiada Havas Media.

W ramach kampanii outdoorowej wykorzystano miks formatów cyfrowych i drukowanych, które pojawiły się w największych polskich aglomeracjach. Działania digitalowe obejmują m.in. w Facebooku, YouTube oraz Filmweb.

Ich elementem, oprócz formatów typu teaser, trailer i spoty reklamowe zbudowane na serialowych scenach, jest m.in. interaktywne video, w których widz sam może dokonać wyboru pomiędzy dwoma różnymi materiałami video, czy interaktywny kokpit serialowego statku Kapitan Borchardt, umożliwiający zapoznanie się z niepublikowanymi wcześniej fragmentami scen z pierwszego odcinka.

Zaczepki Canal+ i IKEA

Po raz pierwszy w ramach serialowej kampanii wykorzystano też kontekstowo potencjał komunikacji pomiędzy Canal+ a IKEA. Ideą wspólnych zaczepek - wyzwań jest pokazanie z dystansem i humorem, że sprzęty czy akcesoria dostępne w IKEA mogą służyć też śledztwu Belfra, np. lampka biurowa może służyć do nauki, ale też do naświetlenia kryminalnej sprawy czy przesłuchań. Ta część kampanii opiera się na miksie działań OOH i socialowych.  

W zakresie współprac influencerskich zrealizowano specjalny talk-show „Wszystkie kryminalne tropy”, w którym influencer Karol Paciorek (prowadzący program „Imponderabilia”) rozmawiał o “Belfrze” z kryminalną podcasterką Justyną Mazur-Kudelską, specjalizującą się w tematach kryminologicznych Renatą z Worka Kości oraz filmowo-kulturowym blogerem Kajetanem Kusiną. 

Premiera trzeciego sezonu “Belfra” odbędzie się 8 września w Canal +online oraz Canal+ Premium.

 

Dołącz do dyskusji: Canal+ zaczepia markę IKEA w kampanii promującej serial "Belfer"

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hop
Żenada.
13 1
odpowiedź
User
Nick
To jest właśnie dobry marketing i pomysł na dobrą reklamę. Szacun
0 1
odpowiedź
User
Promka
Szkada, że nie zaczepiają kierowców jeżdżących po pijaku, jak np ojciec jednego z bohaterów serialu.
11 2
odpowiedź