SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IKEA reklamuje meble do rodzinnej sypialni (wideo)

W nowym spocie reklamowym IKEA prezentuje meble, dzięki którym można pomysłowo zaaranżować rodzinną sypialnię. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy JWT Warszawa, OTO, Platige Image, K2, Kalicińscy.com i MEC.

Nowa reklama IKEA pokazuje zabawę grupki dzieci w chowanego, która odbywa się w… niedużej sypialni. Ma to podkreślać, że dzięki tekstyliom, wygodnemu łóżku, pojemnym szafom i sprytnym schowkom IKEA można optymalnie zaaranżować to pomieszczenie.

- Wiemy, że jednym z największych wyzwań w niedużych pomieszczeniach, np. w małej sypialni, jest znalezienie miejsca na wszystkie potrzebne rzeczy. Dobre zagospodarowanie przestrzeni nie tylko ułatwia utrzymanie porządku, ale pozwala też zaoszczędzić dużo czasu, który można przeznaczyć na wspólne chwile z rodziną - komentuje Grzegorz Boruc, dyrektor marketingu IKEA w Polsce.

To kolejna reklama w ramach jesiennej kampanii „Daj spokój - dom to frajda”, która wspiera nowy katalog IKEA (przeczytaj o nim więcej), przekonując odbiorców, żeby docenili drobne, codzienne chwile spędzane w domu z dziećmi (zobacz poprzedni spot z tej akcji).

Nowa odsłona kampanii od 23 września obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie), internet, prasę oraz same sklepy IKEA. Kreację przygotowała agencja JWT Warszawa, spot wyreżyserował Trevor Melvin, wyprodukował dom produkcyjny OTO, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, za aktywności w social media - agencja Kalicińscy.com, a za zakup mediów - dom mediowy MEC.

 

  • Więcej informacji:
  • IKEA

Dołącz do dyskusji: IKEA reklamuje meble do rodzinnej sypialni (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
grfikołek
http://www.youtube.com/watch?v=KoBl3J7tXoY
odpowiedź