SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

IKEA w nowej reklamie przypomina, że czasem każdy musi naładować swoje wewnętrzne „akumulatory” (wideo)

W najnowszej reklamie IKEA na przykładzie dwóch kobiet - matek małego dziecka tworzy swego rodzaju poetycką, piękną i uspokajającą opowieść na temat dobrego snu. Kampanię „Fully charged” przygotowały agencja Havas Lenz i dom produkcyjny CZAR Amsterdam.

Article

Trwający minutę film reklamowy pokazuje parę młodych kobiet, które wspólnie zajmują się małym dzieckiem. Dziecko powoduje, że chwila spokojnego snu jest na wagę złota więc starają się go wykorzystać możliwie maksymalnie. Gdy kobiety zasypiają, dom zaczyna sam się porządkować: ubrania trafiają same do szafek, bałagan znika.

Marketer tym przekazem zwraca uwagę, że sen to czas, gdy każdy z nas ładuje swoje wewnętrzne baterie. Ale żeby skutecznie je naładować i się odprężyć trzeba być wolnym od wszelkich wewnętrznych „przeszkód”, czyli m.in. myślenia o tym, co jest do zrobienia.

Pojawiają się stwierdzenia: „To, co pochłania twój umysł, kontroluje twoje życie”, „Nie daj się zaślepić widokiem rzeczy, które mogłyby lub powinny być zrobione. Daj się objąć ciemności, pielęgnuj spokój”. Na końcu filmu pojawia się z kolei hasło: „Attention makes everything more beautiful”.

Za kreację reklam odpowiada agencja Havas Lenz, ich produkcją zajął się dom produkcyjny CZAR Amsterdam.

  • Więcej informacji:
  • IKEA
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: IKEA w nowej reklamie przypomina, że czasem każdy musi naładować swoje wewnętrzne „akumulatory” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing