„Ile Ci brakuje do szczęścia?” - Agnieszka Radwańska reklamuje Vanquis Bank (wideo)

Ruszyła wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa Vanquis Banku z udziałem tenisistki Agnieszki Radwańskiej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ile Ci brakuje do szczęścia?”, przygotowały firmy Adwertajzing i Infinity Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Ile Ci brakuje do szczęścia?” - Agnieszka Radwańska reklamuje Vanquis Bank (wideo)

Spoty Vanquis Banku pokazują, jak Agnieszka Radwańska podczas rozgrywki na korcie nie sięga piłki i przegrywa wymianę. Ma to symbolizować, że każdemu może zabraknąć pieniędzy, ale wtedy może skorzystać z oferty tego banku.

- Vanquis Bank pozycjonuje się w roli udzielającego wsparcia, gdy pojawia się potrzeba - opisuje Phil Pringle, dyrektor generalny banku. W spotach z Radwańską promowana jest pożyczka gotówkowa.

Internetowe reklamy odsyłają do serwisu, w którym po wpisaniu swojego imienia można obejrzeć wersję spotu, w której tenisistka wypowiada je.

Agnieszka Radwańska w br. wystąpiła już w kampanii reklamowej Play wspólnie z Jerzym Janowiczem (obejrzyj spot), w kolejnej reklamie urządzeń AGD marki Amica (zobacz szczegóły), razem ze swoją siostrą Urszulą w kampanii drogerii Dayli (zobacz więcej), a ponadto reklamuje zegarki Rado (więcej na ten temat).

W kampanii Vanquis Banku wizerunek tenisistki pojawia się w spotach telewizyjnych, reklamach internetowych i outdoorowych.

- Obecny kontrakt z Agnieszką Radwańską został podpisany na czas trwania kampanii, nie wykluczamy jednak kontunuowania naszej współpracy - informuje nas Andrzej Zackiewicz, head of marketing communication w banku.

Jednocześnie będą emitowane reklamy, których bohaterami są zwykli klienci Vanquis Banku. Dzięki oferowanym przez bank karcie kredytowej i pożyczce odnawialnej mogą kupić pralkę, rower i wyjechać na zagraniczne wakacje. - Symboliczne przeniesienie produktu na kartę kredytową pozwala konsumentom dostrzec osobisty i wszechstronny potencjał oferowanych przez Vanquis Bank narzędzi  finansowych - przekonuje Phil Pringle.

Cała kampania zaczęła się 16 czerwca i potrwa do 30 sierpnia. Obejmuje telewizję (TVP 1 , TVP2 , TVN, Polsat,  wybrane stacje tematyczne) i internet, w lipcu będzie też prowadzona w radiu, a w lipcu i sierpniu na outdoorze (pojazdy komunikacji miejskiej i siatki wielkoformatowe w Trójmieście i aglomeracji katowickiej).

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Adwertajzing, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Infinity Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online