SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ilona Szajkowska redaktor naczelną miesięcznika „Cztery Kąty”

Ilona Szajkowska objęła stanowisko redaktor naczelnej miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora), zastępując Małgorzatę Rogalę.

Ilona Szajkowska redaktor naczelną miesięcznika „Cztery Kąty”Ilona Szajkowska redaktor naczelną miesięcznika „Cztery Kąty”

Od grudnia 2014 roku redakcją „Czterech Kątów” kierowała Małgorzata Rogala, która z końcem maja br. odeszła z wydawnictwa. Ostatnio pracami redakcji kierowała Bożena Głodkowska, dotychczas zastępca redaktor naczelnej.

Ilona Szajkowska przez 11 lat pracowała w Agorze - była tam wydawcą w segmencie czasopism, odpowiadając za tytuły takie jak „Cztery Katy”, „Poradnik Domowy”, „Dziecko” i „Kuchnia”. Z wydawnictwem rozstała się w 2013 roku, a od styczna 2015 roku była redaktor naczelną działu custom publishing ZPR Media.

- Chcę, żeby „Cztery Kąty” były dla czytelników pismem pierwszego wyboru oraz towarzyszyły im w nabywaniu i urządzaniu pierwszego mieszkania, w dostosowywaniu wnętrz do zmieniającej się sytuacji rodzinnej czy też mniejszych i większych remontów - mówi Ilona Szajkowska.

W przeszłości Szajkowska kierowała redakcją magazynu „M jak mieszkanie” oraz miesięcznika „Rodzice”. Pracowała również w „Expressie Wieczornym” i „Super Expressie”.

Jest absolwentką Wydziału Filozofii na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych w dziedzinie: dziennikarstwa (UW), marketingu i strategii marketingowych (SGH) oraz coachingu (SWPS).

Z danych ZKDP wynika, że w kwietniu br. sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” wyniosła 48 082 egz.

 

Dołącz do dyskusji: Ilona Szajkowska redaktor naczelną miesięcznika „Cztery Kąty”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
chris
ciekawe co zrobi nowa. Bo poprzednia naczelna poprawiła zdecydowanie poziom tego pisma.
odpowiedź
User
Magy
Wydawca naczelną. To pomysł. Niech pokaże jak się podnosi sprzedaż w praktyce. Bo zazwyczaj ma pojęcie tylko w teorii.
odpowiedź
User
ewa
Ktoś kto był wydawcą nie ma pojęcia o prowadzeniu pisma. W dodatku wydawcy nie mają pomysłów na podniesienie sprzedaży. Efekt - kiepska kondycja pism
odpowiedź