SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Infinity Group rozpoczyna internetowe badania eyetrackingowe

Agencja Infinity Group wydzieliła zespół do realizacji badańeyetrackingowych. Dzięki ich wynikom firma chce optymalizowaćprojektowanie serwisów i reklam internetowych.

Zespół wydzielony w agencji Infinity Group do badańeyetrackingowych dysponuje własnym sprzętem do ich prowadzenia. Wteamie kierowanym przez project managera są specjaliści od badańmarketingowych i doradztwa, którzy mają analizować zarównoświadomą, jak i podświadomą aktywność wzrokową internautówprzeglądających serwisy, aplikacje, pojedyncze grafiki lub animacjei maile.

Wyniki tych badań mają umożliwić określenie użyteczności serwisów iskuteczność reklam już na etapie layoutów i statycznych projektów,dzięki czemu można je jeszcze udoskonalić i udostępnić online woptymalnej formie.

Dołącz do dyskusji: Infinity Group rozpoczyna internetowe badania eyetrackingowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl