SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziesiątki influencerów na prośbę Białego Domu promują wśród młodych szczepienia przeciw COVID-19

Biały Dom we współpracy z agencją Village Marketing nawiązał współpracę z dziesiątkami influencerów - gwiazd Instagrama, TikToka, Twittera czy YouTube, by zachęcali młodych Amerykanów do zaszczepienia się przeciw COVID-19.

Christina Najjar, gwiazda TikTok promuje w USA szczepienia przeciw COVIDChristina Najjar, gwiazda TikTok promuje w USA szczepienia przeciw COVID

Administracja Joe Bidena za pośrednictwem agencji prosi internetowych influencerów o promowanie szczepionek przeciw COVID-19 wśród młodych użytkowników.

Jest to część działań zmierzających do wyeliminowania dezinformacji o szczepionkach i zaszczepienia nastolatków. Pokazuje również, w jaki sposób Biały Dom rozpoznaje siłę i wpływ kulturowy platform cyfrowych.

Masowa promocja szczepień

Jak poinformował w niedzielę Taylor Lorenz z The New York Times, administracja Bidena podpisała umowę z 50 influencerami z Twittera, YouTube, Instagrama i TikToka, aby za ich pośrednictwem dotrzeć do ogromnej liczby obserwujących, która w dużej mierze składa się z młodych użytkowników w wieku poniżej 30 lat.

The Times rozmawiał z niektórymi z tych, którzy otrzymali zapytania z Białego Domu za pośrednictwem agencji, prosząc ich o zajęcie się „ogromną potrzebą zwiększenia świadomości w przedziale wiekowym 12-18 lat”.

Według Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorobom wiele osób w tej grupie wiekowej nie zostało jeszcze w pełni lub w połowie zaszczepionych przeciwko COVID-19 .Lorenz poinformował, że władze stanowe i lokalne również inicjują podobne inicjatywy z większą liczbą lokalnych wpływowych osób online.

Akcja rzuca światło na to, w jaki sposób rząd USA uznaje potęgę platform cyfrowych, ich najpopularniejszych użytkowników i kulturowy wpływ Generacji Z. W akcji bierze udział 18-letnia artystka Olivię Rodrigo, która w zeszłym miesiącu odwiedziła Biały Dom, aby porozmawiać z głównym doradcą medycznym dr Anthonym Fauci o szczepieniach.

Dezinformacja o szczepionkach jest gorącym tematem od początku pandemii, a antyszczepionkowcy przenoszą się na platformy mediów społecznościowych, aby szerzyć swoją retorykę. Firmy technologiczne, zwłaszcza Facebook, Twitter i Google, znalazły się pod presją, aby kontrolować, w jaki sposób takie fałszywe informacje są udostępniane ich użytkownikom.

Kampania Białego Domu rusza w momencie, gdy wariant Delta nadal powoduje wzrost liczby infekcji. CDC zaktualizowało swoje wytyczne w zeszłym tygodniu, aby zalecić, aby nawet zaszczepione osoby nosiły maski, ponieważ nadal mogą przenosić chorobę. Jednak to szczepionki nadal są bardzo skuteczne w zapobieganiu ciężkim przypadkom koronawirusa. Według CDC ponad 45 proc. wszystkich Amerykanów jest w pełni zaszczepionych.

Dołącz do dyskusji: Dziesiątki influencerów na prośbę Białego Domu promują wśród młodych szczepienia przeciw COVID-19

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl