SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ING F1 Renault Team

ING Group zostało patronem jednego z Teamów F1. W zespole znajdująsię: kierowcy Giancarlo Fisichella i Heikki Kovalainen oraz dwajtesterzy - Nelson Piquet Jr i Ricardo Zonta.

Stan wyjściowy
W roku 2007 ING Group zostało patronem jednego z Teamów F1. Wzespole znajdują się: kierowcy Giancarlo Fisichella i HeikkiKovalainen oraz dwaj testerzy - Nelson Piquet Jr i RicardoZonta.

Działanie
W maju 2007 r. uruchomiono stronę internetową poświeconą tematyceFormuły 1. Internauci mogli śledzić na niej aktualne wyścigi GP,oglądać tory, czytać reportaże z trasy wyścigów pisane przez samegoHeikkiego Kovalainena. Dodatkową atrakcją była możliwośćwystartowania w Grand Prix
ING, które gwarantowało zwycięzcy wyjazd na GP Brazylii orazkilkudniowy pobyt w hotelu w samym San Paolo. Konkurs kierowany byłdo wszystkich mających ochotę na wspólną zabawę ze znajomymi.

ingnggngngn

Komentarz
Layout uruchomionej w maju 2007 r. strony internetowej poświęconejtematyce Formuły 1.

Konkurs "Klikaj i wygrywaj nagrody!"
Zabawa składała się z dziesięciu tygodniowych etapów, w którychwyłaniano ośmiu zwycięzców.
O zwycięstwie decydowała liczba kliknięć w bolid danegoużytkownika. Częstotliwość klikania była na poziomie raz na 30minut. Kluczem dla przodowników było zaproszenie do zabawy jaknajwiększej liczby osób, które głosowały na wskazany wcześniejpojazd. Zwycięzcą GP ING została osoba, która posiadła na swoimkoncie największą liczbę zwycięstw poszczególnych etapów.

Komentarz
Na stronie można było zapoznać się z ciekawostkami dotyczącymibolidów uczestników wyścigu,
a także poznać dokładny rozkład tras poszczególnych wyścigów.

ing


Wyniki
W czasie trwania zabawy w klikanie na serwis www.f1.ing.pl trafiło 3 250000 userów, co daje ok. 25% całej populacjiinternautów.
Wynik bardzo atrakcyjny, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę czastrwania konkursu: lipiec-wrzesień (okres wakacyjny). W konkursiełącznie wzięło udział 6 500 osób. Graczewygenerowali ponad 200 000 głosów - należypamiętać, że głos zliczony to taki, który został potwierdzonypoprzez kliknięcie w link wysyłany na podany wcześniej adres.Analizując wyniki możemy stwierdzić, że atrakcyjność akcjiwzbudziła bardzo duże zainteresowanie Internautów.

Realizacja projektu - agencja interaktywna OS3 multimedia.

Dołącz do dyskusji: ING F1 Renault Team

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl