SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ING Życie, OFE i Usługi Finansowe zmieniają nazwy na Nationale-Nederlanden

Grupa ING wydzieliła ze swoich struktur działalność ubezpieczeniową i inwestycyjną. Teraz zmienia nazwy spółek ING Życie i ING OFE na Nationale-Nederlanden. Rebranding nie dotyczy ING Banku Śląskiego, który nadal jest częścią Grupy ING i będzie działać pod dotychczasową marką.

Działalność  ubezpieczeniową i inwestycyjną wydzielono z Grupy ING i przekształcono w Grupę Nationale-Nederlanden. W związku z tym 20 lipca br. ING Życie i ING OFE w Polsce zmieniają nazwy na Nationale-Nederlanden.

- Nationale-Nederlanden kojarzone jest przez polskich klientów jako globalna, stabilna firma z profesjonalnymi agentami i ma ekspercki wizerunek w zakresie finansów osobistych - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden.

Zmiany dotyczą jedynie nazw i logotypów spółek, a wszystkie zobowiązania wobec klientów, bieżąca obsługa oraz zawarte umowy pozostają bez zmian. W lipcu zmieni się też adres strony internetowej. Nationale-Nederlanden będzie także kontynuować strategię komunikacyjną ING Życie.

Proces zmiany marki objął także spółkę ING Usługi Finansowe, która od lipca b.r. będzie nazywać się Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe.

Nowe nazwy spółek będą brzmieć Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie (dotychczas ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie), Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe (ING Usługi Finansowe), Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne (ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne), Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny (ING Otwarty Fundusz Emerytalny) i  Nationale-Nederlanden Dobrowolny Fundusz Emerytalny (ING Dobrowolny Fundusz Emerytalny).

Na obecnym etapie nie ujawniono, jak zmiany nazw ING na Nationale-Nederlanden będą komunikowane reklamowo. - Przed nami dopiero etap komunikowania nadchodzącej zmiany nazw ING Życie oraz ING OFE na Nationale-Nederlanden i na tym w naszych działaniach aktualnie się skupiamy. O szczegółach związanych z koncepcją i harmonogramem samej kampanii rebrandingowej będziemy na bieżąco informować przed rozpoczęciem działań - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w firmie.

Dołącz do dyskusji: ING Życie, OFE i Usługi Finansowe zmieniają nazwy na Nationale-Nederlanden

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mradar
"...Nationale-Nederlanden kojarzone jest przez polskich klientów jako globalna, stabilna firma..."
Ni emoże być kojarzone w żaden sposób bo nikt w Polsce nie słyszał o tym jeszcze. Ale bełkot PR. pozdrowcie gimbaze na praktykach w PR dziale :)
odpowiedź
User
mradar
"Nationale-Nederlanden kojarzone jest przez polskich klientów jako globalna, stabilna firma .."
jako co?
nikt tego w Polsce nie zna i o tym wczesniej nie słyszał więc jak może polski klient kojarzyć "to" jako stabilną firmę o której dzis dopiero nam zakomunikowano?
odpowiedź
User
Str
Jak nie slyszal jak przez dlugie lata pod taka wlasnie marka ta firma funkcjonowala a dopiero potem zmienila marke na ING...widac kolega mlody to nie pamieta tych czasow :)
odpowiedź