SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

InPost promuje korzystanie z Paczkomatów

Ruszyła nowa kampania InPostu, której celem jest promowanie łatwości nadań i odbiorów przesyłek z Paczkomatów przy pomocy prostej aplikacji - InPost Mobile. Przygotowała ją agencja BBDO Warszawa.

Kampania podkreśla główne zalety Paczkomatów InPost takiejak: bliskość - są tuż obok, dostępność – można z nich korzystać 24/7 i ekologiczność.

Zaplanowano intensywne działania zasięgowe. Na potrzeby kilkumiesięcznej kampanii przygotowano spoty telewizyjne, digital video oraz display.

Kampania pojawi się na antenach stacji telewizyjnych i w internecie, potrwa przynajmniej do świąt. Koncept kreatywny opracowała agencja BBDO. Kampanię mediową  zaplanował dom mediowy MullenLowe MediaHub, filmy wyprodukował Film Republic.

Obecnie InPost ma 15 tys. Paczkomatów.

Dołącz do dyskusji: InPost promuje korzystanie z Paczkomatów

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient
Brawo! Wreszcie ktoś rozumie InPost. I potrafi trafić.
A korzystając z miejsca, zrobię coś z tym FB, kiedyś było lepiej, dzisiaj dno :(
odpowiedź
User
Luki
Pomysłowy spot! ;)
odpowiedź
User
Katherina
to jest naprawde banalne, nieważne czy dla mlodych osob czy dla starszych
odpowiedź