Instagram z 800 milionami użytkowników miesięcznie i 2 milionami reklamodawców

Instagram ujawnił, że liczba jego miesięcznych użytkowników przekroczyła 800 milionów. To o 100 milionów więcej niż w kwietniu 2017 roku. Serwis ma obecnie 2 miliony reklamodawców, co oznacza wzrost o 100 procent w porównaniu z marcem bieżącego roku.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Instagram z 800 milionami użytkowników miesięcznie i 2 milionami reklamodawców

Nowe statystyki dotyczące Instagrama podała podczas konferencji Advertising Week w Nowym Jorku Carolyn Everson, wiceprezes ds. marketingu w Facebooku, do którego należy Instagram.

Zgodnie z ujawnionymi liczbami obecnie Instagram ma miesięcznie 800 mln użytkowników, z których 500 mln odwiedza serwis każdego dnia. To oznacza wzrost o 100 mln w porównaniu z kwietniem br.

Instagram podaje też, że obecnie z platformą współpracują 2 mln reklamodawców - to o milion więcej niż serwis notował w marcu br. Największy wzrost wystąpił w segmencie małych i średnich firm.

W sierpniu br. Instagram podał, że z dostępnej w serwisie platformy Stories korzysta codziennie 250 mln użytkowników na świecie. Z kolei z danych Gemiusa wynika, że w Polsce w sierpniu br. średnia dzienna liczba odwiedzin Instagrama wyniosła blisko 1,4 mln dla kobiet i 225 tys. dla mężczyzn.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]