Interia.pl uruchamia platformę reklamową TechnoAd Network

Na polskim rynku reklamy internetowej zadebiutowała TechnoAd Network - platforma reklamy oferująca dotarcie do użytkowników z obszaru nowych technologii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

TechnoAd Network jest nową i niezależną komórką sprzedażową portalu Interia.pl. Dyrektorem sieci został Radosław Włoda, dotychczasowy zastępca dyrektora ds. klientów kluczowych w Interia.pl.

Platforma agreguje obecnie takie witryny jak Elektroda.pl, PCFormat.pl, Nextmag.pl, Mobila.pl, Komórka.pl, CDAction.pl, Gry.pl, Gameboard.pl, Gramy.pl oraz serwisy portalowe Interia.pl, m.in. nt.interia.pl.

grafika

Reklamodawcy znajdą wśród nich przestrzeń związaną zarówno z elektroniką, grami komputerowymi, konsolami, informatyką, jak i sprzętem RTV.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?