SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interia.pl uruchomiła projekt e-commerce Grosso.pl

Interia.pl uruchomiła platformę Grosso.pl, pierwszy w Polscespołecznościowy projekt e-commerce. Grosso.pl udostępnia każdemuużytkownikowi narzędzia do prowadzenia handlu w Internecie.

"Mamy ambicje aby ten projekt stał się wiodącym miejscem doprowadzenia wymiany handlowej w polskim Internecie. Liczymy, żeGrosso stanie się również dla Interia.pl źródłem dodatkowychprzychodów" - powiedział prezes Grzegorz Błażewicz.

"Grosso.pl zostało stworzone w myśl najnowszych światowychtrendów wskazujących na to, że tzw. Social Shopping będzie corazbardziej dominowało internetowy handel. W lipcu 2007 do wspólnegoprojektu społecznościowego eCommerce przystąpiły MySpace i eBay.Podstawowymi cechami tych systemów są mechanizmy takie jak:polecanie użytkowników (cross-vendor navigation) czy budowanie ichwiarygodności poprzez system ocen i komentarzy (reputationmanagement). Oprócz tego, w Grosso zastosowano TAGowanieużytkowników, tworzące dodatkowe możliwości ich wyszukiwania" -czytamy w komunikacie.

Do końca października 2007 korzystanie z serwisu jest bezpłatne.Po zalogowaniu każdy użytkownik otrzymuje mechanizmy sklepowe dosamodzielnej działalności handlowej w postaci: panelu do edycjiproduktów, sposobów wysyłki czy obsługi zamówień. Serwis ma zostaćrozbudowany o kolejne funkcje, m.in. system płatności on-line,recenzje produktów oraz szersze możliwości tworzenia sklepów.

Wartość polskiego handlu w Internecie w roku 2006 wyniosła 5 mldzł.

Interia.pl miała 2,80 mln zł zysku netto w II kw. 2007 rokuwobec 2,40 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny wyniósł 2,74mln zł wobec 2,34 mln zł zysku rok wcześniej, a przychody wyniosły17,20 mln zł wobec 14,63 mln zł przed rokiem.

Dołącz do dyskusji: Interia.pl uruchomiła projekt e-commerce Grosso.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl